lauantai 30. elokuuta 2008

TJ Maxx, block party.....

Idag hade Lanan, Ida-Helenes host-mamma ett block party, dvs alla grannar hamtade mat och kom hit. Det var jatterolit och traffade massor med manniskor. Pa block partyt var Finland redan valkant :) En kvinnas dotter hade varit i Finland som utbyteselev och bor dar nu. En familj hade varit i Finland for ett ar sedan pa semester och alskade det. Och en familj hade finska grannar som flyttat hit for fem ar sedan :) Ar det inte konstigt?? Inga: Huh? Where is Finland?? horde man. Till partyt kom ocksa Drew och Jake, tva broder som bor mitt emot Ida-Helene, de ar seniors pa en skola har i Escondido och de har en pool, dit vi ska ga imorgon pa morgonen :) De sade ocksa att vi borde komma till deras skolas homecoming, for att se dem spala football haha, det skulle vara kul!! Efter vart lilla poolparty ska vi till en Barbecue :)

Idag efter var block party for vi till TJ Maxx, en designer outlet. Dar fanns Guess vaskor for 20$ och skor for 30$. Ralph Lauren, Michael Kors, BCBG Max Azria, Calvin Klein...... Jag blev helt crazy dar och spenderade 200$ pa tre Ralph Lauren pikeskjortor, en Ralph Lauren huppare, en Michel Kors festtop och ett par CK jeans. Now I feel really bad for jag spenderade sa mycket pengar, sa det kan handa att jag imorgon returnerar nagot. Efter TJ Maxx sa forsokte jag kolla hur mycket pengar jag har pa kontot men det funkade inte sa jag blev helt orolig. Har anvant sa mycket over min budget :/ och nu har jag ingen cash :( Vi far se vad jag gor men det var sa ljuvligt billigt. Tank CK jeans for 30$ :) Efter TJ Maxx kom vi hem och at lite rester fran festen :)

Ha de bra, Kisses and Hugs

Christa

Ei kommentteja: