tiistai 5. elokuuta 2008

Saturday and Sunday.....

Lordag var en vanlig skoldag for oss sa alla var jattetrotta pa morgonen.... men det gick, pa dagen gjorde vi manga activities, vi spelade bl.a kickball (lite som boboll men man sparkar bollen i stallet for att sla den med ett slagtra), drama osv.... Pa kvallen gick jag, Trine och Benedikte ca 1 km till en nail salon och tog manipedi... De hade stooora massagestolar och sa gav de fotmassage och allting.. Mina naglar har aldrig varit sa har fina....... Efter var treatment gick vi till Starbucks dar jag har en ny favoritkaffe. Vanilla Latte mmm.... :)

I Starbucks traffade vi nagra amerikanska killar som ville ta foton pa de blonde scandinavian girls, Sa vi poserade haha. Vi bestamde med Trine och Benedikte att de troligen ska komma och halsa pa mig till Finland efter aret.. Eller sa far jag till Norge. Medan vi gick tillbaka till campuset sa kom det en enorm askby men det regnade int sa mycket, thank god. :S

Sondag hade vi halfday, dvs tva timmar skola fran 1-3. Vi var delade i en flickgrupp och en pojkgrupp och vi fick veta vad som ar viktigt att komma ihag under sitt ar som tjej och vad amerikanerna anser som appropriate... De var ganska trakigt for alla hade hort det ca 100 ganger tidigare... Sa vi laste People magazine...haha :)

Pa kvallen gick vi pa en engelska word class for att fa en sticker pa vart activity card, det va super trakigt... Men pa kvallen va ja o spela fotboll... Vi va jattemanga sa det var jatteroligt, tror ja ska gora det igen.... :D

Nasta inlagg is about Newport beach :)

Ei kommentteja: