perjantai 8. elokuuta 2008

Talent Show mm.

Onsdag var en helt normal dag och inget speciellt hande, jag gick till Starbucks och drack en strawberry smoothie mmm... Pa kvallen spelade ja tennis och sen gick jag pa lenkki, det var riktigt skont... :)

Efter torsdagens lektioner hade vi ett riktigt bra volleyball game med flickorna mot pojkarna, vi forlorade med bara tva poang... Not bad!! Dessutom trodde min larare att ja spelat volleyboll tidigare sa det kanske jag tanker prova pa nar ja kommer till skolan... Om ja kommer in i laget... Men ca 10 min fore spelet slut sa vrickade jag mitt finger sa nu har det ett trendigt blatt stod :/
Men jag tror jag kan ta bort det redan idag sa det ar inte sa allvarligt. Mitt finger kommer vara sjukt i nagra dagar men det gor inget. :)

Pa kvallen hade vi ocksa en talent show... Det var roligt och man fick se alla mojliga performances. Ca 20 min fore Showens slut fick de lite tekniska problem sa de fragade om nan ville gora nagot for att fylla i the gap. Sa min kara norska kompis Betine skuffade mig pa scen. Sa jag sjong en sang uten background music framfor 250 personer. Jag var sa nervos men det gick riktigt bra och alla bara satt och lyssnade och var helt tysta. Amanda bandade sangen pa min kamera sa jag fick hora det efterat, ska spara den videon.... :)

Efter Talent Showen ringde jag till my host family och talade med Susan och Amanda... De ar hur gulliga som helst. De fragade mig vad jag ville gora nar ja kom, vad jag ville ata etc... Sen berattade Susan att hon fragat Cristina om ja kunde fa hennes rum i stallet for gastrummet och Crisi sa att de gar bra, sa ja far ett storre rum yay :) Susan berattade ocksa att hon planerat lite resor for oss.... Vi ska iaf fara pa ett veckoslut och campa pa stranden, sedan ska vi till en ski resort i bergen, dra pa road trip till OC.... Hon berattade ocksa att Bart, min host dad, nar han ar i USA ar hans bas i Hawaii... Sa honsade att om vi har tid sa ska vi fara till HAwaii och halsa pa honom....That would be soooo coool!!!

Amanda sade att hon trodde att jag kommer bli senior men om ja inte blir det sa hon att hon skulle ta mig som sin dejt till prom, sa det far jag iaf uppleva haha :) De verkar vara en underbar familj och I can't wait to meet them. Att lamna campet och mina kompisar har will be hard, men samtidigt langtar jag efter att fa traffa min host family och packa upp min vaska. Nar ja kommer ska vi fara o shoppa saker till mitt rum, och sedan till the beach...

When I write again, I'll be in California!!!

XOXO

C