perjantai 29. elokuuta 2008

Labour Day Weekend :)

Sa pa fredag morgon vaknade jag igen tidigt for att ga till skolan och byta mina kurser... Jag ar jattenojd over dem fordet var bara tre kurser som jag ville ha men inte fick. De var music, geography och interior design. Fashion skulle ocksa vara cool men skolan hade inte det :) Men sahar ser min schedule ut:

Period 1 American Literature
Period 2 US History
Period 3 Spanish
Period 4 French
Period 5 Drama
Period 6 PE/Aerobics

Jag blev som sagt junior men det ar inte sa farligt, jag far forsoka bli jattegod van med administrationen sa kanske dom later mig delta i olika senior activities. Det anda som ar synd ar att jag inte far delta i graduation och gradnight :( Men sen ar det bara roligare att vara ABI.

Kl 3 kom Bart, min vardpappa hem o han va trevlig. Vi korde till Daphne's, en grekisk restaurang, det var riktigt gott. Sedan sag jag lite pa TV och kl 8 kom Lanan och Ida-Helene efter mig :) Vi korde till Escondido i ca 30 min och sa parkerade vi framfor deras hus, som sag sott och ganska litet ut. Sa fel jag hade, inanfor var det huuuuge och deras gastrum ar typ tva ggr storre an mitt rum o ett enormt kok och vardagsrum mm. Och en stor bakgard, dar vi har en BBQ imorgon :) De ska bli roligt.... :) Pa sondag ska vi kanske o shoppa o pa mandag morgon kor de mig tillbaka hem. Idag pa morgonen talade jag med mamma pa skype i 2 TIMMAR :) haha men det var jatteroligt, can't wait for next time.. Pa mandag ar det da Labour Day och pa tisdag borjar skolan :) I'm exciteed..... Men nu ska ja fa o sova sa jag orkar vakna i morgon fore kl 12 haha :) Alskar er alla sa mycket

Puss o Kram :) Saknar er

Christa

Ei kommentteja: