keskiviikko 20. elokuuta 2008

I made it, but can I play.......

Sa nu ar det igen nagra dagar sedan jag sist skrev. Sa pa mandag var det da forsta volleyball practice/try-out. Det gick helt ok men efter 4 timmar var man heeelt slut. Nar jag gick hem korde Susan och Amanda forbi mig och de plockade upp mig. De var pa vag och kora Manda till her tutor. Efter hennes tutortimme korde vi hem och lagade quesadillas. Sedan sag vi pa Sisterhood of the Traveling Pants och The Notebook, som maste vara den basta filmen everrr :)

Pa tisdag borjade traningarna forst kl 4 sa pa formiddagen gick vi till poolen och bara slappade. Var practice igar var 3 timmar och jag borjade marka att mitt kna borjade varka igen. Pa kvallen for jag, Susan och Amanda till Sizzler, en restaurang med stort mexican och Salad buffet table. Det var jattegott och dessutom fick man en gratis sundae. Dit vill jag ga igen.

Idag hade jag volleyboll practice igen och fick veta att jag made JV team vilket ar ganska bra for en skola med 2500 elever :) MEN..... Mitt kna ar sjukt och jag vill verkligen inte att samma sak som hande for 5 ar sen ska handa igen. Sa ar det vart att fortsatta och riskera att skada mitt kna igen. Jag vet inte! Dessutom tror var coach att vi genast ska fatta och kunna allt hon lar oss nar jag inte ens alltid forstar vad hon sager nar hon pratar sa snabbt. Nar jag forklarar detta at henne blir hon bara arg. She takes the fun out of volleyball! Jag menar, volleyboll ar roligt nar man spelar for att ha roligt men det har. Nuh huh... Flickorna pa laget ar jattesnalla men...Som det ser ut nu sa slutar jag med det och tar PE eller weightlifting for att stay in shape. Dessutom har vi ett gym har nara sa...

Efter traningen sa tala ja med mamma, det var jatteroligt for jag har saknat henne MASSOR..... Efter traningen kom jag hem och laste lite och sen var ja bara pa datorn. Nu har Susan kommit hem sa vi far se vad vi ska gora..... Jag saknar er dar hemma :)

Puss och Kram

Christa

Ei kommentteja: