maanantai 1. syyskuuta 2008

BBQ :)

Jag vet, nu kommer det ett nytt inlagg...... igen, men jag mast skriva om idag nu for annors glommer jag. Sa pa morgonen gick vi over till grannen o simmade i deras pool i ca 1 timme men sedan maste vi fara ivag till BBQ:n eftersom familjen som holl den bor ca 45 min harifran. Val framme kor vi upp till en stoooor port, som automatiskt oppnas nar vi kor upp :) Framfor oss ser jag den storsta garden nagonsin och huset, det var inte sa litet heller. Det hade iofs bara en vaning men det var stooort...... Ute pa garden hade dom en pool lika stor som pa nagra hotell, en jacuzzi, en "fireplace", utekok mm. Och sex st bilar :) Men deras hus var gorgeous och jag blev helt kar i det :)

Vi traffade manga manniskor, bl.a en kvinna fran sverige som flyttat till LA for 20 ar sedan och en kvinna med danska rotter som har tva dottrar i min alder. Vi ska forsoka traffas under aret nagra ganger atminstone. Sa vi borjade med att ata lite snacks och sa simmade vi i poolen.... Sedan grillade vi och simmade lite till :) Har massor med bilder fran BBQ:n, forsoker fa upp dem pa bloggen senare. familjen hade en son i var alder och hans rum var ocksa enormt, han hade egen soffa, eget badrum med dusch och en 40 tums flatscreen haha :) De hade alltsa ett riktigt OC hus, deras gard var t.o.m finare an den som Cohen's i TV serien har..... Pa kvallen grillade vi marshmellows och satt runt deras fireplace och pratade och lyssna pa musik ute i varmen. Mannen som agde huset var fran New Zeeland och fast hann flyttade till the US for 25 ar sedan sa hade han annu en enorm accent, det var lustigta haha :D Men upp till Oceanside, dar de bodde, ska vi definitivt igen. Den danska kvinnan med barn i var alder bodde i huset bredvid sa we're going back there, yayy. Ser redan framemot att traffa hennes dottrar, och att simma i poolen igen haha :) Alla har ar jattevanliga och har sagt att de garna vill se oss igen och att if we want to hang out, we should just give them a call.....

Men allt ar super har, kom ihag att ja alskar er :)

XOXO

Christa

Ei kommentteja: