torstai 11. syyskuuta 2008

Spirit Week #1

Saaa ja har inte skrivit pa en tid haha :) Den har skolveckan har gatt saa superfort. Det ar var forsta spirit week, dvs vi maste kla oss enligt olika teman varje dag.

Tisdag: Beach Bum Day
Onsdag: Q-Pride Day (brown&gold)
Torsdag: Patriot Day (red, white&blue)
Fredag: Class Colour Day (juniors: blue)

Sa mandag var en ganska trakig dag, hadde en massa laxor sa jag gjorde nastan inget och dessutom var jag supertrott och Amanda var sjuk. Tisdag var lite battre, vi hade var forsta riktiga aerobics class o de var jatteroligt, vi gor mycke magmuskler sa sixpack here I come haha :) Pa kvallen gick vi till Chili Peppers for jag maste prova pa California Fries enligt Amanda. De e franskisar med guacamole och ost. De var faktiskt helt ok. Pa kvallen tittade jag pa gossip girl och beverly hills 90210.....

Onsdag... short day, yayy. Jag pratde lange med min franskalarare for hon e jattechill eftersom hon e fodd i Europa och lar mer europeiskt! Hon e jattetrevlig. I jumppan sprang vi o ja fick extrapoang for ja sprang sa mycket, sa ja kande mig stolt :) Efter skolan korde jag och Estrella och Alexis till Mission Valley mall och vi at pa Ruby's, en 50s diner... Maten dar va supergood o deras milkshakes were to diee for... :) Dessutom var stallet jattecoolt o de kandes som man var i typ en grease film. Efter maten shoppa vi lite o ja kopte ett par gladiatorsandaler for 20 dollar. Var superrr nojd :) Alskar dem :) Sen korde flickorna hem mig, ja gjorde mina laxor o senare for vi till en italiensk restaurang med Susan, det var ocksa gott.....

Idag gick skolan riktigt bra, dagen kandes lang jamfort med igar men ja blev intervjuad for skoltidningen :) det var roligt haha.... Ja traffa ocksa den andra utbyteseleven pa var skola, hon ar fran Madrid och ar jattesot men hennes engelska ar inte sa bra.... Efter skolan gick jag hem o nu ska vi ata o ja ska gora mina laxor o sen kommer Karen hit for att beratta lite om arets program. Imorgon blir roligt for alla ska kla upp sig i sina klassfarger :) Roligt.... O pa fredag e de first football game of the season o pa lordag e de Welcome Back Hawaiian Dance. O ja ska till Simona over natten.. woooh can't wait. Dessutom ska ja skypa med mamma o pappa :) yayy

Miss you andd Love you

POK

Christa

Idag gick skolan ok, dagen

Ei kommentteja: