keskiviikko 3. syyskuuta 2008

Short Wednesday...

Hej IGEN :)

Idag var det da onsdag, och skolan var lite battre eftersom jag faktiskt inte var sa trott :) Pa morgonen sag jag ocksa en sot kille sa kanske det gjorde dagen battre, haha..... Jag vantade pa Alexis framfor var Us Lit class och sa gick vi in. Det var helt ok for vi gjorde en egen "dagbok" som vi kommer att jobba pa lite varje dag. Sen var det dags for drama och det var jatteroligt. Det enda var att eftersom vi slutar skolan redan kl 12 sa ar vara timmar kortare sa vi han inte gora nastan nagot. Idag var US History lite battre och jag pratade med manga manniskor, nagra waterpolo spelare fraga om jag vill sitta med dem pa lunchen i morgon haha :) Sen var det da franska, som jag helt har glomt under sommarlovet.... I gympan gjorde vi inte annu nagot, eftersom man maste kopa ett las for vara PE lockers o jumppaklader fran skolan :/ det ar lite dumt men men..... Min sista timme ar spanska, men det ska jag forsoka byta till en svarare kurs eftersom det ar uuurtrakigt, Me llamo blah blah...... Jag traffade mycket nya manniskor och alla var trevliga sa det var rooligt :)

Efter skolan korde vi, Alexis, Estrella och jag till Mission Beach, en jattekiva strand med pier och allting och en stor berg-och-dalbana, som vi akte en gang.... Det var sjuukt kuuul!!! :) Efter stranden gick vi till en mexikansk restaurang och sedan kopte vi lite glass. Nasta onsdag ska vi och shoppa eller till SeaWorld, yayy. Estrella gick tidigar i Point Loma HS sa enligt henne ar Serra en ganska dalig skola i jamforelse. Och hon sa ocksa at PLHS hade massssor med snygga killar, det har inte vi tyvarr, men det ar kanske for att Point Loma ar ett ganska rikt vitt omrade nara stranden. Hon sa ocksa att flickorna i PLHS sag ut som barbies. Det vad alla har sagt ar att om elever blir kicked out fran sina "fina high schools" sa blir de satta i Serra... Det ar alltsa inte en dalig skola, men inte en bra heller.... utan nanstans mittemellan. Det sku vara kul att ga i SPHS eller PLHS for dar kanner jag redan nagra manniskor :) Men jaa, jag har anda traffat nagra trevliga tjejer.

Det ar sant som manniskor har sagt, man far laxor varje dag och om man ar ens 1 min forsenad sa far man en "tardy", om man far tre tardies sa sanks vitsordet.... Nu vet man varfor skolan tar sa mycket av ungdomarnas tid har haha :) Nu ska jag gora laxor och sen se pa Beverly Hills 90210 som jag banda igar..... Ha de bra, saknar er mycket

xoxo

Christa :)

Ei kommentteja: