sunnuntai 7. syyskuuta 2008

Campout, and I broke my camera :(

Sa skolveckan gick saa fort o nasta vecka blir val helt rolig eftersom vi har spirit week :) Man ska alltsa kla ut sig varje daag. Mandag e beach bum day, tisda e 80s day, onsda e ? day, torsda e patriot day (red, white, blue) o freda e class color day, vi har bla :) O pa lorda har vi var forsta dance..... Mina kurser ar nu nastan desamma som i borjan med ett undantag. Jag bytte spanish 1 mot marketing&events planning. Det ar jatteintressant o var larare e chill o pa varen far vi ha prao pa na kiva foretag, i'm exciteed.... History ar en pain, vi far saa mycket laxor men lararen e bra o han visade mig en artikel pa fredag: What could Finland teach the world :) det var intressant att lasa. Jag traffade massor nya manniskor o ja komer ihag namnet pa kanske fem av dem men det blir nog battre, far jag hoppas :) haha

Pa fredag chillade vi bara hemma, invigde var jacuzzi och kollade pa alla tv program som jag bandat forra veckan. sedan talade jag med pappa pa kvallen o packade min vaska for....

Pa lordag korde vi en timme till oceanside till camp pendleton, dar vi taltade pa stranden. Det var roligt o dar va massa snygga killar. Vi solade o boogieboardade o kolla pa livvakterna. Pa kvallen grillade vi och spelade huojuva torni o kort, bara tog det lungt o laste. Men det var en rolig kvall. Bara en sak hande, nar jag gick vid vattnet kom det en stor vag o massor med vatten strittade pa mig.... och min kamera. Den fuuungerar inte :( alla bilder finns kvar o den tar bilder men jag ser inget, den gar nog kanske att fiixas men anda... Det var en farvalgava av pappa o den va dyyyr o sa bra. Den visar nog tecken pa att kunna repareras o som tur har jag annu alla foton kvar. Pa sondag packade vi upp och at morgonmal, sedan solade vi i nagra timmar o korde till subway for lunch. Nuuu e vi hemma o ja ska gora mina laxor och forbereda infor morgondagen.

Allt e bra med mig, har annu ibland lite hemlangtan men det blir nog bra.....val :/

Puss pa er, kom ihag att ja alskar er

Kiki

Ei kommentteja: