perjantai 19. syyskuuta 2008

The Week+Campout

Wow, nu har en till skolvecka gatt, snaabbt gar de :) Mandag o tisdag var helt vanliga skoldagar fast pa tisdag stannade jag kvar efter skolan for att prova pa improvisation... teater alltsa. Vi har tva larare en aldre, som har gatt i skola med Robin Williams! och en kille som har gatt Julliard College, typ varldens mest prestigefulla teaterskola. Det var jatte roligt, lite nervost men alla var supertrevliga o sade att I did good :) sa de var kul.

Pa onsdag var det da kort dag igen och efter skolan forr vi till Target, som var fyllt med Halloween prylar redan, och sedan till Mission Valley. Shoppiiing igen haha o sen at vi pa Chipotle, de va gooott. Ja hittade ett par klackskor for 8$ och sen shoppa ja loss pa Victorias Secret hihi. Pa kvallen var ja supertrott men sag lite pa tv. 90210 haha och ANTM...

Torsdag hade vi audition for var school plays sa efter skolan gick jag tii Starbucks o drack en stooor strawberry smoothie :) yum! Sen gick jag tillbaka till skolan for the auditions. Det gick val helt OK, lararen ville att jag skulle komma tillbaka pa mandag och audition for Romeo&Juliet :)

Jag gjorde ocksa ett engelska test den har veckan men de var superlatt, de va for utomlanningar eller nagot. Sen var det da fradag redan, I jumppan hadde vi 2 mile test dvs vi skulle spring...mycket...i 27 grader. Gaaaaahh. Men det gick bra o ja va forst sa nasta vecka far ja ett priiis :) Jeee. Om ca 30 min ska vi fara o campa igen, I'm waitiing. Fick dessutom inte sa mycke laxor, maste lasa fem sidor i en bok- inte mycket for boken e tunn men...... Min dumma historia larare maaaste ju satta oss o skriva en essay over weekenden :( arghhhh blev riktit sur men ja ska forsoka hinna, han ger oftast en extra dag om man inte har hunnit gora nat fardigt :)

Men yeees, nu ska vi fara, ha de braaaaa

Ei kommentteja: