tiistai 2. syyskuuta 2008

First Day Of School....

Labor Day var mycket trevlig... Pa morgonen for vi och simmade i Drew's pool igen och ca 4 tiden kom Susan efter mig och vi korde hem. Halv sex kom nagra av familjens kompisar hit och vi grillade... Det var riktigt gott. Sedan var det dags att borja gora sig redo for skolan. Det skulle duschas och ses till att man hade allt man behovde... Men kl 8 maste man ju sitta framfor tv:n eftersom GossipGirl borjade. Season premiere var riktigt bra faktiskt :) Sen var det gonatt kl 10.30

Nu har det da borjat, skolan det vill saga. Idag kl 5.45 steg jag upp for vi maste vara i skolan kl 6.45 for att fa vart schema. Jag var saaa trott idag pa morgonen och det var bra att jag lyckades hall huvudet uppe. Sahar ser da alltsa mitt schema ut:

Engelska
Drama
Us History
Franska
Aerobic
Spanska

Engelska och US History kommer att vara de svara klasserna men alla mina larare verkar faktiskt riktigt trevliga. Eleverna var ocksa helt snalla men ja var inte speciellt social eftersom jag holl pa att somna. I min english class blev jag van med Alexandra och Alexis, i drama kande jag nagra volleyboll flickor fran tidigare, i US History kande jag INGEN sa det gjorde hela klasse traaakig, i franskan blev jag van med en Marissa och var larare var supercool sa det kommer att bli roligt, i Aerobics traffade jag tva jattesota flickor, Vanessa och Alicia och i spanskan kande jag mig jatte ensam bland alla fresmen. Men det kommer bli an easy A class for mig :) Efter skolan korde Alexis och hennes mycket trevliga kompis Estrella mig hem. De gor nagot roligt varje onsdag eftersom skolan slutar kl 12 i stallet for 14.30 sa de fragade om jag vill aka till stranden med dem i morgon, jag hoppas det gar for Susan :)

Skolan och klassrumen var helt ok, jag menar var skola ar helt normal, inte superrik men inte ghetto heller. Inget som i OC men helt ok, nagra killar ser nog valdigt ghetto ut though haha. Estrella bodde i Point Loma tidigare, dvs nara stranden sa jamfort med hennes skola dar sa ar var ganska ghetto :) haha. Skolmaten sag valdigt "halsosam" ut men som tur hade jag min sallad och banan. Vi fick redan lite laxor men jag ar bara sa troott att jag vill ga och lagga mig, hohhoh. Jag vantar pa morgondagen anda hahdet ska bli kul att fara till stranden. Vart football lag ar i hawaii och tavlar nu, ar det inte superfrackt?!?? Men jao allt ar bra har, idag borjar nya 90210, sa den maste man val se :) Vi har inga skaaap, det ar hemskt men va ska man gora. Byta skola och omrade ;) jag skojar bara....

Take care
Miss you and love you
xoxo

Christa

Ei kommentteja: