maanantai 15. syyskuuta 2008

The weekend....

Fredag var alltsa class colour day o det var otroligt hur mycket manniskorna faktiskt kladde ut sig. Man sag rott, gront, blatt och gult overallt. Mina senior vanner hade supersnygga t-shirts med ett superman S som stod for Senior, grona leggings och headbands etc..... Nagra waterpolo killar hade klatt sig till tjejer med bla leggings o nathan hade tom shavat sina ben haha.... Fradag var ocksa kall..... Eller nu nar man har blivit van med det vackra vadret, det var som en vanlig finsk sommarkvall och manniskor kladde sig i tjocka huppare o jeans haha, jag hade shorts, men da fros jag nog lite.

Pa kvallen sku ja ga pa vart forsta football game men lilla jag lyckades ju somna pa soffan o sa vaknade jag nar over halva spelet var over. Men vi vannn!!! Yiihuuu :) Paa lordag morgon gick jag och Amanda over till NEXen och kopte massa godis, hyrde en film och sag pa den, medan vi at en massa hihi....

Pa kvallen var det welcome back dance pa skolan sa kl 8 befann jag mig i skolan pa ett veckoslut!! men kvallen var riktigt lyckad. Nar jag kom till dnasen var jag forst lite till mig for deras danser ar, hmmm valdigt olika fran vara :) VALDIGT olika och de dansar ganska kontroversiellt hah. Men joo, efter chocken i borjan blev det battre och jag pratade med manga manniskor och fick hora att det inte var nagot jamfort med homecoming och prom saaa, det ska bli kuuul, jag alskar Serra's School Spirit :) Men jag prata ocksa med nagra nya manniskor sa allt som allt ar jag nog glad att jag gick fast det inte var sa manga manniskor.

Pa sondag vakna jag och pratade med mami o papi i tre timmar allt som allt och efter det for vi till the poool med Simonia. Vi solade, simmade o laste i nagra timmar och sedan gick vi hem till henne och bakade brownies. Hon har bott i Cadiz, Spanien i 4 ar sa hon visade mig bilder darifran och jag visa bilder fran Finland :) Pa kvallen for vi till Robertos och at Quesadillas och taco sallad, det var superrrgott.... sedan kopte vi vaniljglass och at vara brownies med det heh :) mums...

De korde mig hem och jag gjorde mina laxor och tog ett bad for ja hadde kallt. Idag holl jag nastan pa att forsova mig men Amanda vackte mig, thaanks :P skolan gick snabbt men efter ca tre kyligare dagar sa satte jag jeans pa mig. Big mistake! det var nastan 30 grader idag och jag fick lite huvudvark for det var sa hett o jag hade int vatten. sista klassen fick jag ocksa veta att jag har ett prov i morgon..... Yee superroligt...nooot! Men man kan val inte studera for det, eller jag fick iaf inte nago material... Efter skolan gick jag o Amanda till Starbucks och nu ska vi ga till jacuzzin for a while och sen se pa GossipGirl :) Sa de ska bli en kuuul kvall. School tomorrow o de ska bli en heeet dag sa mast ha shorts :) Men yees, de va mitt veckoslut, som va supeer. Det va oxa roligt att hora hu de gar darhemma :)

Jag alskar er o SAKNAR eeeer :)

Pussar o Kramar

Christaa

Ei kommentteja: