torstai 25. syyskuuta 2008

Thoughts....

Hejj

Sa nu ar det torsdag kvall och jag mar lite battre. Jag har varit sjuk hela veckan sa skolan har varit en paaain men de e battre nu.... Har haft franska test som var urenkelt och gjort nagra project men mest har jag sovit. Idag hade jag auditions for Romeo o Julia de gick helt ok men min rost e annu helt dalig. Igar var vi i Coronado med Susan o hennes kompis, vi at pa en supergod mexikansk restaurang och hade en supertrevlig kvall :) I morgon e de fredag o pa veckoslutet ska ja antingen fara o campa eller till Ida Helene, far se.

Kauhajoki: Fick hora att det hade varit en school shooting i Finland under min hissa klass men visste inte var det var sa det var en liten chock men han var vanlig o lat mig kolla upp nyheterna pa datorn. Senare fragade min franskalarare om jag ville ga till the nurse's office for timmen men vi hade ett prov dagen efter sa jag sa att de va ok. Men nu ar det ju helt fruktansvart att sant har kan handa. Och att massa liv mast tas, unga dessutom. Det far en o tanka pa saker, det fick mig att tanka pa er. Pa att jag ville komma hem. Men nu kanns det lite battre igen, men de e bara sa hemskt...usch!!! Jag hoppas att ni alla har det bra :) Jag langtar efter er o jag alskar er!!! saaa mycket

Puss o Kram

Christa

Ei kommentteja: