maanantai 4. toukokuuta 2009

Ohhh, it's been a while....

Hejjj, lange sen sist :) Sa mandag var da som sagt helt super trakig eftersom jag inte vagade simma annu. Jag gjorde aspelut ingenting. Tisdag for jag ren ti traningarna men simmade inte annu heller utan bara kollade. Efter practice for jag o Ally till bibban och sen till 7Eleven, dar vi drack Slurpees! Efter det korde vi till Paradovsky's for jag sku kopa en bikini for tranongarna men dom hade ren stangt kl 5. Sa vi bestamde oss for att ga dit pa onsdag istallet. Sa pa onsdag for jag forst efter skolan till Starbucks med Ashley och Andy och darifran kom Ally efter mig. I Paradovsky's hittade jag sen antligen en kiva bikini for practice MEN de ledde oss ti att bli lite forsenade hehe, whoops.... Men den e pink me massa blommor <3 love it!

Pa onsdag tranade jag da for forsta gangen pa lange och ovanligt bra gick det. Pa torsdag maste ja inte gora nagot prov i skolan aven om alla andra maste sa jag borjade lasa en ny bok. Anne Rice's Interview with the Vampire och den e helt jattebra. Ja alskar det, ja bara chillar o laser i skolan nar alla andra gor prov, haha.... Efter skolan var de da vart hemska Swim Meet mot OLP. Som vantat sa forlorade vi men jag gjorde min personligt basta tid pa 50m freestyle, 31,5 sekunder..... vilket ar nastan tva sekunder battre an tidigare :) Very niiice. Dessutom hade MVYMCA poolen en jacuzzi sa vi chilla dar efter tavlingen. Pa fredag hade vi int traningar for det var en Waterpolo turnering vid var pool. Sa pa kvallen for vi ut och ata Sushi, yummm!

Pa lordag efter Kristas softball spel sa for jag till frissan for forsta gangen i USA, antligen mast ja saga. Gjorde int sa mycke men mitt har kanns sa mycke friskar nu sa de e superkiva. Efter my haircut for jag till TuttiFrutti o kopte en FroYo och de e nog saaaa goda. Vill ha de oStarbucks ti Finland lixom NUUUUU! :) Pa eftermiddan for vi till ett AllStar Pizza Party och det var jattekiva :) Good mat o fint vader.... Efter det korde vi till Target o shoppade lite, hittade nagra fina bikinin men efter all Pizza sa orkade jag inte prova dom sa ja kopte faktist INGENTING! Pa lordag kvall talade jag me mamma tills jattesent o sa pa sonda laste jag bara min bok o sa grillade vi pa kvallen. De var supergott! Idag var det da skola igen och imorgon ar var sista dag av STAR testing, sa hoppeligen kommer vi fa se slutet av "Les Choristes" i franskan - en helt jattebra film. Den har veckan har vi 2 swim meets, ett imorgon o ett pa torsdan. Jag ska simma 200m free for forsta gangen sa det ar exciting. Wish us luck. Om vi vinnner bade (en bra mojlighet) sa kommer vi sluta pa andra plats i League - jattebra :) Sa hoppas allt gar bra. Mitt veckoslut e helt fullpackat: pa fredag ska ja pa concert, pa lordag ska jag hang out med Megan o Ally fran Swim o vi ska fara o se en leffa och sen pa sondag e de Morsdag o vi ska till Wild Animal Park, sa de blir ett super vslut! :)

Men hejjj, ja kommer ju hem jattesnart, helt crazy. Jag saknar o alskar er, I'll be back sooon.
Puss o Kram

Kika

Ei kommentteja: