sunnuntai 10. toukokuuta 2009

GLAD MORSDAG <3

Glad Morsdag till alla mammor i varlden :) Skriver nu ett litet kort inlagg har....

Sa idag genast nar jag vaknade korde vi till Carlsbad o plockade harliga jordgubbar eftersom vi inte hade tid med Wild Animal Park. Efter plockandet korde vi till Carlsbad Premium Outlet = heaven o shoppa i tva timmar. Kopte en kjol o sa en mega stor Guess vaska for 35$ (den sku sakert ha vari runt 200 i Finland :) Men den e jattefin. Sa gick jag in i BCBG Max Azria och vad hittar jag inte dar utom den mest underbara klanningen nansin :) Den vill jag ha for prom. Naja, sa jag skulle da kopa den men det gick inte for jag har en spending limit pa mitt kort. Tva timmar senare kunde jag ha kopt den eftersom jag maste vanta 24 h mellan att ta ut en viss summa pengar. 2 timmar!!!!! Men vi kunde inte vanta for Krista hade traningar. Aaaaargh ja e sa besviken, den va harlig. Lila, halterneck ljuvli ljuvli ljuvli!!! Na, ja prata me Jen o hon sa att vi kan fa dit pa onsdag sa hoppeligen har dom annu nagra! Snallllaaaaaaa! Den va sa fin. Naja, men sen kom vi da hem o laga smoothie med vara jordgubbar o efter det for ja till gymmet o simma i en timme. Darifran for vi o kopa mat o som morsdagspresent sa laga jag middag - finska fajitas blev det o de va nog sa gott igen! Jag har int atit vara fajitas sen Juli :) Yumm... Sen baka vi en jordgubbskaka men alla var sa matta att vi sparar den for imorgon :) O nu ska vi o soooova! Jag alskar er. Jag alskar dig mamma!

puss o kram

Christa

Ei kommentteja: