tiistai 26. toukokuuta 2009

Memorial Day Weekend :)

Sa hade annu ett underbart veckoslut i San Diego! :) Pa fredag var jag som sagt pa Kristas softball game och hos Eva over natten och pa lordag morgon/formiddag var jag pa San Diego Zoo och pa kvallen for jag ut med Drew. Vi hade jatteroligt, kolla pa film o laga mat och traffade kompisar. Fun stuff.... Pa sondag morgon kom jag hem tidigt och vi for pa ett till softball game for Krista. De vann, wohoooo. Efter spelet for vi till beachen for en stund och sedan och se Night at The Museum 2 - en helt sika bra leffa! :) Den va jatterolig o hade bra skadisar!

Pa sondag kvall gjorde vi inget speciellt men pa mandag morgon (no school) for vi till The Wild Animal Park, som nastan var kivogare an The Zoo. De var storre o dar fanns mer program an pa Zoot. Still, my favorite e Sea World. Sa jag kommer hinna gora allt jag ville utom Universal Studios och Magic Mountain. Sa de far bli till nasta gang sen :) Pa mandag kvall for ja pa lenkki och sen o sooova. Idag hade vi da skola igen men idag var faktist en jattebra skoldag. Fick reda pa att jag ska fa en Underclassman Award for being an Exceptional Student sa jag var jattestolt over det! Ceremonin e pa fredag. Sen fick jag veta att vi far vara yearbooks nasta tisdag, yaaaay. JAg prata med massa manskor o har alltsa sa mycket program annu! Efter skolan kopte jag min prom ticket o nu har jag alla mina prom planer ready. Var grupp ska forst till Kim dar vi tar foton framfor deras pool och ater en big dinner. Efter det tar vi en limo till prom och sen ar vi da pa prom och efter prom ska vi kanske pa nan fest eller till House of Blues. Im so exciiiiited! Nu mast ja bara figure out va ja ska gora me make-up o haret! Im getting my nails done on thursday o sa mast jag kopa skor. Sen e jag done!! :) So much fuuun. Dessutom fick jag 97/100 pa mitt french test.

Idag efter skolan for jag annu med Megan till Starbucks o vi spendera en trevlig timme dar :) Love Megan, I'll miss her so much. Sku vara helt underbart o komma hit for att se henne graduate. Forsoker verkligen spara pengar for det. I would love to come back. Egentligen onskar jag att jag kunde stanna har nagra veckor mer, till typ mid-July but what can you do. Imorgon e de da Kristas fodis o vi ska till Disneylaaaand, cannot wait. Ska bli superroligt! :) Pa torsda e de surf banquet, fredag ett grad party kanske, lordag prom o sondag vet jag inte. Sen ska jag till Sea World igen, vi har var swim banquet och sa ska vi till Soak City o ha en movie night med Candace. Sa mast jag kopa en ny vaska och ga o shoppa lite o borja packa. Blaaa, jag menar de e sa sorligt o roligt pa samma gang :( :) :D :P :/ I'm an emotional rollercoaster right now!!! Men ska njuta av mina sista veckor. De ska bli underbara :) Jag alskar er alla. Vi ses om exakt tre veckor idag :) Pussar o Kramar pa eeeer

Lovee you! <3

Kika

Ei kommentteja: