keskiviikko 20. toukokuuta 2009

BASTU!!! :)

Sa pa sondag efter ett samtal med mami for jag pa lenkki pa morgonen och efter det sola jag i nagra timmar, det var jattehett! Sen gjorde jag mig fardig for kl 4 kom Helena efter oss och vi korde till Ranch Bernardo, dar vi at glass pa favoritstallet Coldstone. Efter det fortsatte vi till Poway, dar jag gick till kyrkan for forsta gangen pa nagra ar. Det var konstigt haha ;) men helt ok. Efter kyrkan kom Helena till oss och vi grillade god mat och at vaniljglass och jordgubbar till efterratt. Sen var det faktist ren tid for att ga o sova :) Pa mandag var det skola igen, usch, I'm so over it speciellt i den har solen. Efter skolan gick jag hem och gjorde lite laxor och sen kom Helena efter oss o vi korde till hennes hus for en, wait for it, bastukvall - for hon har bast. Vi borjade med att ata lite pizza och sen varme vi bastun! Jag mast nog saga att nar man har bastu hemma sa anvander man den nog mycket! Har inte badat bastu pa evigheteeeeer!!!! Men det var helt underbaaaaaart! Och man kande sig sa frasch efterat.

Efter bastun sa maste vi fara hem ganska snart och det var sista gangen jag sa min host godmother Helena. Hon ska till England pa torsdag och kommer hem dagen efter jag far. Usch, det var hemskt o saga hejda, och det var det forsta goodbye har :( Det var redan jattesorlit o jag borjade grata.... Usch, jag kan ren tanka pa den dagen jag mast saga hejda till alla i skolan, familjen, allting, San Diego. Jag kommer grata sa mycket, jag bara vet det. Just nu har jag int alls fiilis o komma hem. Om ni sku vara har skulle mitt liv vara whole. Allt e sa perfekt just nu Ahhhh FML, varfor e livet sa komplicerat ibland. :( Jag vill int bara lamna allt! Naja men fran H. korde vi hem och sa var det dags for tisdag. Igar pa kvallen for jag alltsa o se pa Drew's volleyball spel for CIF. Det var saaa spannande, de vann forsta heatet, forlora andra, vann tredje, forlora fjarde sa det gick in i ett femte heat. Nar det var 10-10 sa vagade jag int se pa mera sa jag satt o holl Ally's hand o stangda ogon haha! Men sa vann dom 15-11 och allt var superrrr! Sa vi prata lite med laget men dom mast fara hem for kl var ren 9 sa jag o Ally korde till SevenEleven ch sen hem. Idaaag ska jag till Sea World men Megan, I can not wait.

Annars ska jag till the Zoo nu pa vslutet, och vi har ingen skola pa mandag, yippieeee! Sa nasta onsdag e det Krista's fodis och vi ska till Disneylaaaand :) Sen e de Prom, Animal Park och sa ska vi till Soak City o Del Mar fair. Har nagra underbara veckor framfor mig! :) Jag alskar eeer, hoppas ni kunde komma hit sa vi kunde stanna i Diego :( Vi ses snart

Love

Christa

Ei kommentteja: