torstai 1. tammikuuta 2009

Happy New Year!!!!!

Sa pa tisdag kvall for vi till the mall och jag kopte min New Years outfit, en svart, kort, frilly klanning fran H&M. Jag kopte ocksa nagra skjortor fran Forever 21... Sen korde vi hem igennn. Onsdag morgon, sista dagen av 2008 borjades med att gora laxor, woohooo. Pa dagen tog vi sedan taget till Orange County till min kompis Diego... Deras hs ar heeelt otroooligt. Dom har en swimming pool o jacuzzi, tva tennis courts, en leffa i huset. Det var riktigt roligt dar men vi bestamde oss anda for att komma tillbaka hit till Tierrasanta for att ring in the New Year med vara kompisar. Saaa vi for till min kaveri Meagan dar ca 30 personer, dom flesta vara narmaste vanner firade.

Dom hade god mat o musik o de va superroligt. 5 minuter fore midnatt satt vi oss framfor TV:n och kollade pa New Years from Times Square. Med 30 sekunder to go borjade the countdown, och med tio sekunder borjade manskorna skrika ut siffror. 12.00 sa droppade the ball in New York och skrik av Happy New Year ekade i huset. Sedan at vi 12 grapes, en for varje manad. Vi stannade hos Meagan och tog massor med foton anda till kl. 2 o sen kom vi hem o gick i jacuzzin sa det blev en sen kvall, tror jag somnade runt 3.30 haha :) Men det var en underbar kvall som jag aldrig kommer att glomma. It was amaaaaazing. Hoppas ert nyar ocksa var braaa :) Jag hade sa roligt, a very memorable evening :) Men ja, nu ar det ju 2009 och halva aret har har gatt. Det ar otroligt, och lite skrammande hur snabbt tiden gar! I ar fyller jag 18 och som vi sade, vi blir ju gamla haha :P Det har nyaret var otroligt, I'll never forget it! Det anda som fattades var raketer haha.... Saknar er, lots of love.

xoxo
Christa

Ei kommentteja: