keskiviikko 28. tammikuuta 2009

DONE with Finals :)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, I' am exhausted but done with my finals antligen. Pa mandag hade vi engelska som vi redan rattade haha, fick 100/101 poang, bast i klassen med alla amerikaner haha, ganska kuuul. Efter det var det min Theatre final, va scene som gick helt ok, vet inte riktit. Efter skolan for vi genast hem o borjade study for tisdans finals. Pa tisdag hade jag history, som gick battre an ja trodde o franska. Franska final var enkel forutom en uppgift som va skitsvaaar o sakert kommer dra ner pa mitt vitsord. Efter skolan for vi hem o borjade study for onsdagens final, jippiiii :(

Idag var det da PE, dvs vi sku springa the mile under 10 min i iskallt vader for San Diego (i shorts o tshirt) men klarade mig - 9,21 :) Sen var det var written test och situps/pushups.... Efter det var det tva timmar marketing, vi gjorde ett 15 fragors prov och kollade pa event planning TV-showen Top This Party. Jag var saaaaa hungrig sa anr skolan slutade gick jag och Eva forst till banken och sedan till Subway o Rite Aid for glass haha :P Nu pa veckoslutet ska vi troligen till en fest pa fredag och pa lordag e de var exchange student sleepover :) Sa de blir ett kuuuul veckoslut. O pa manda borjar 2nd semester :) Saknar er alla, love you lots!!!!

Puss o Kram
Kiki

Ei kommentteja: