sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Busy weekend :)

Sa pa lordag morgon for jag o Eva till skolan kl. 7 dar var ride vantade pa oss. Vi for och kollade pa the surf competition, dar vi var cheerleaders till vara kompisar. Det var roligt i ca 2 timmar men sen va man trott o lite bored, o vadret var tyvarr ganska daligt. men dar var manga sota surfare haha. Jag kom hem runt tva, tog en nap, och sedan kom Ryan o hans kompis Adam efter mig och Amanda och vi for till Chipotle och ata. Sen korde vi till Adam's hus i Hillcrest o spela Guitar Hero i nagra timmar fore hans roommates, som var superroliga, kom hem. Kl 7 borja mera manniskor komma dom hade en liten fest.

Sa kvallen spenderades med att traffa nya manniskor, spela kort o guitar hero...... Men det var jatteroligt. Vi for typ kl 1 sa vi korde till 24h Jack in the Box o kopte Tacos o Milkshakes haha sa nar jag kom hem for jag o tuti genast. Pa sondag vacktes jag av Amanda kl 9.30 och vi for till Ryan o kollade pa Sex and the City haha :) Sen kom Adam ocksa dit och vi korde till OB (OCean Beach) och gick omkring i alla sma shops, the pier o pa stranden. Sen at vi burgers pa ett stalle som heter Hobud's, det var riktit gott. Men efter maten var bade jag o Amanda supertrotta sa vi korde tibax till Ryan's och titta pa Family Guy tills mom kom efter oss. Nu mast ja lasa for mina finals nasta vecka o sen ska vi ti the jacuzzi...... Hata nasta vecka vill sa int ha finals men... naja nu mast ja ga o lasa. Hoppas allt e bra me er, hihiii pappa kommer om en manad! :) Alskar er, miss you lotssss.

Puss o Kram
Christa

Ei kommentteja: