maanantai 19. tammikuuta 2009

MLK Day

Pa fredag var det da igen en dag med harligt solsken och efter skolan for vi till poolen haha igen :) Pa kvallen gjorde vi inget speciellt, for till Patty for en stund men vi satt bara hos henne och at glass!! Pa lordag morgon for jag pa en 90 minuter spinning class och my legs are still killing me haha. Senare for jag till Eva, hennes "lillasyster" fyllde tio sa vi hjalpte med hennes barnkalaaas :) Det var egentligen riktigt roligt, hon hade ca tio flickor hemma hos henne for en megasleepover. Vi hjalpte o baka pizza, kaka, spelade rockband o kolla pa en riktit lustig film faktiskt, som hette the Clique.... Efter att smaflickorna gatt o lade sig sag vi pa GREASE. Hade inte sett den filmen pa ar o dagar sa det var rolit. VI sjong med i alla sanger tills vi tankte att vi hade vackt alla i huset. Pa morgon spelade vi mera rockband (det roligaste spelet ever haha). Ca tretiden kordes jag hem o gjorde alla mina laxor. En min kompis har sin Sweet 16 om nagra manader o de e helt hullu hur nagra satsar har, om ni sett TV-showen pa mtv sa fattar ni. Hon ha hyrt en VIP suite i Hard Rock Hotel och inbjudningarna ar stora karkkipasar med inbjudningen inne, haha helt surreal....

Igar spendera jag kvallen med att gora laxor for idag var vi lediga pga av Marthin Luther King Jr. Day. Jag har bara slappat, legat pa bakgarden o last i solen :) Man maste njuta av sista dagen av tropisk varme, de ska bli kallare (hmpf) imorgon, om man nu tycker 20 grader ar KALLT!!! Forresten, nu har pappa bestallt sina flygbiljetter. Den 28.2 kl. 18.08 landar han pa San Diego Intl :) Iiihhhh yayy i'm so exciteeed. Men nu ska jag se Gossip Girl, imorgon e de Obamas Inauguration :) cooolt.... o skola tyvarr! Saknar er alla sa massssssor, alskar er..

Pok
Kiki

Ei kommentteja: