perjantai 23. tammikuuta 2009

Contrasts....

Onsdag - jag hade en HEMSK!!! dag...... Inget speciellt hande, jag ar bara trott pa skolan och vissa saker har i America, det maste vara 6 manaders strecket haha... Ar trott pa att bli behandlad som en femaring i skolan och att mast ha en javla lapp for att lamna klassen, varfor maste alla i PE ha likadana, o dessutom fula klader??? Jag kanner mig sa trapped dar, det ar sa strikt o helt for mycket regler, saknar gymnasiet, de e mycket battre!! Dessutom talar sa manga manskor i skolan skit om varandra, o ja e bara trott pa det. Speciellt nar jag sjalv redan e en ganska mogen person sa kanns det inte ratt, det kanns som om allt e fel. Efter skolan for jag o ata till Subway och sen gick jag hem dar jag fick mera bad news, jag hade tappat min bok (perfect) och vi har prov pa mandag. Dessutom gor vadret min hy dalig o ja har fetmat, blah... Ble lite battre na ja prata med pappa pa kvallen!

Om onsdagen var dalig, sa kunde torsdagen inte ha varit mer annorlunda. Hade en amaaaazing day, Eva lanade sin bok till mig o sen hittade jag min egen. Period 2, sa hadde vi ingen theatre for vi kollade pa en a capella show med fyra killar o dom sjong helt jatte braaaa. Sa efter nagra sanger sa introduce dom sig sjalva o gissa san hjartattack jag fick nar dom sa sina namn o varifran de var. De var fran Stockholm, Sverige haha :) Showen sluta 15 min for tidigt sa da prata ja svenska me dom haha :) Det var konstit o prata svenska face to face efter 6 manader, men superkuuul. Sen fick ja ju oversatta for mina klasskompisar o de var saaa avundsjuka att ja kunde svensk eftersom dom tyckte att de har killarna var saaaaa snygga, haha :) De har nu en fanclub pa var skola, American girls - gotta love them :) Efter det fortsatte min superdag, missade hissa for vi tog surf club pics o vi fick vara team sweatshirts o pants ocksa. Dessutom traffa jag nya personer som ja ska hang out med..... Sa jag var superglad hela dagen o kvallen o dessutom var Grey's Anatomy jattebra haha :P

Idag var de en helt okej dag i skolan, riktit normal. Efter skolan for vi till Fashion Valley o pa kvallen ska jag till Simonia o vi ska gora nagot kuuult hah. Ajoo idag regna det har eller egentligen duggregnade det men dom kallar de for storm :) Califooornia!!! Imoron ska ja val o se pa the surf competition och pa sonda gora nagot far se. Mast study till finals. Vantar bara pa onsda kvall da vara finals will be done!!!! :P Pappa kommer snaart :) Saknar eer, misss uuuuu....

Love, xoxo
Christa

Ei kommentteja: