torstai 5. helmikuuta 2009

Hmmmm....

Okej ja ha int skrivi pa en tid som ni kanske markte men de ha varit en valdit hektisk vecka for mig. Pa fredag for jag till Karen och vi for ti Parkway Plaza med Bibi o Nick hennes utbyteselever o shoppa :) Pa lordag var de exchange student sleepover. Pa dagen for vi till Balboa Park o pa kvallen kom vi till Karen o at pizza etc, kolla pa film, spela spel o prata. Pa sondag kolla vi pa Super Bowl med Karen, det var ocksa en upplevelse. Sen borja problemena. Pga av problem o missforstand mm. sa var mandag hemsk, tisdag varre och onsdag flytta jag bort fran min gamla vardfamilj. Det var svart o saga hejda ti Amanda men jag tror inte det skulle ha funkat om ja stannat.

Nu ar jag alltsa hos Karen tills mandag o vi forsoker hitta en ny vardfamilj at mig. Hoppeligen lyckas vi fore manda for annars mast ja byta skola o de vill jag inte!! Evas mamma sa anda att m vi int hittar nan sa kan dom ha mig nagra veckor sa ja har mer tid o hitta en familj. Just nu e nog en familj lite intresserad, far se hur de gar. Men nu e de ju jattesynd att ja maste byta men sahar gar de ibland. Nu ar de bara att se framat, vara positiv och kanna sig starkare! Om inget reder ut sig kan jag ju alltid komma hem. Men nu e de iaf kiva hos Karen o igar for vi till gymmet. Ida ska vi ocksa gora nagot o imorgon ska vi till the mall o se pa leffa o kopa en fodispresent till Karen som har fodis nu pa veckoslutet.

Pa lordag ska vi da fira Karen's fodis o troligen hyr hon ett hotellrum eller nagt sant :) Det ska bli roligt. Pa sondag ska vi till en BBQ. Pa manda har vi ingen skola sa de e skont me lite ledigt! Oroa er inte for mig, ja klarar mig igenom dehar, allt kommer nog bli bra! :P Vi hors. Ni har ju snart sportlove o gammelsdans, vitsi sa kiva! :) Jag saknar er alla sa massor. Love youuuu.....

Puss o Kram

Ei kommentteja: