maanantai 16. helmikuuta 2009

President's Day :)

Okayy, sa nu har da forsta veckan har gatt, snabbt gick det!! Pa onsdag gick jag till Vons efter skolan och kopte lunch och sen gick jag hem o stada mitt rum som nu borjar ha lite mera plats, haha. Pa kvallen for jag och spela softball med Krista och sen kom vi hem och at. Efter dinner for vi o kollade pa en Talent Show i Krista's skola, det var jattetrevligt. Pa torsdag kom Kristas gudmor Helena efter oss och pa onsdag ska vi fara till hennes hus for hon har bastu!! Ha int basta pa 7 manader o nu e de jatteregnit sa de ska bli kiva....

Pa fredag var de ju gammelsdans i Finland sa spendera skoldagen me att tanka pa det, alla var forresten superrrfina, hoppas ni hade roligt! :) Pa kvallen kl 5 kom Jen efter oss och vi for o kollade pa ett Waterpolo spel, men vi forlorade tyvarr med 1 poang!!! :( Men det var rolit och se anda. Efter det for alla surfgiiiirls till Mija dar vi tila pizza och spela biljard och at skrapmat. Sa sag vi ocksa en leffa, What Happens In Vegas, den var riktit rolig. Det var en jatterolig kvall o ja var inte hemma forren kl 12. Pa lordag var de Valentine's Day och jag for till Fashion Valley med Tarja och vi shoppade och at middag @ CPK :) Sen sag vi The Curios Case of Benjamin Button, som var bra men laaaaaaaaaang........

Igar for jag till Parkway Plaza och traffade Iris som ja inte sett pa evigheter. Vi gick omkring i nagra butiker o kopte nagra dresses pa Forever 21 o sen for vi ocksa pa leffa :) Confessions of a Shopaholic. Den var saaaaaaaaaa bra! Vill se den igen, den e typ som The Devil Wears Prada, men iaf den var jatte lustig o superbraaaa. Pa kvallen for vi med Tarja o kopte glass o sen ble de en nagotlunda tidig kvall. Idag har vi ingen skola pga President's Day men ja ska stada mitt rum o jobba pa skolarbeten saaaaaa :) Men allt e riktit bra med mig, bestamde mig att try-out for swim team om en vecka o en dag, wish me luck! O pappa kommer om tva veckoooooor!!! Yayyyy, samma dag som vi har Winter Formal! O Sen e de New York! :P Sweeeeet.... Men anda saknar ja eeer varje dag! Alskar er masssssoooor! Puss o kram

xoxo

Christa

Ei kommentteja: