sunnuntai 22. helmikuuta 2009

Sjuk blir man val overallt.......

Heyyyy....

It's been a while. Igen. Forra veckan spenderades mest med att gora paperwork for swim team, och sa borjade planera for vad vi ska gora nar pappa kommer hit. Pa tisdag gjorde ja nastan ingenting for jag maste finish min Marilyn Monroe presentation som jag hade nasta dag. Pa onsdag for vi grocery shopping o gick ut med Sparky. Pa torsdag for vi o kopte simppare till mig med Jen o Mija o sen for vi till Wendy's och at Frosties :) Pa kvallen kande jag mig lite dalig men for anda till skolan for jag maste gora min physical for swim team. Pa kvallen hade jag sen feber o allt sant rolit. Pa lordag hade ja feber, magsjuka o muskelvark o sov typ hela dagen, fast ja prata nog med mamma o pa kvallen hyrde vi en video, The Sisterhood of the Travelling Pants 2, den va riktit bra. Ida ha ja int gjort mycke heller, ska snart borja titta pa The Oscars, som borjar om nan timme o sen mast ja lasa lite hissa, fast ja e nog int saker om ja far till skolan imorgon. Pa tisdag mast jag anda vara frisk for da e de ju try-outs for simning :/ wish me luck! Annars gar allt riktit bra, hoppas jag blir frisk snaaart. Jag saknar er alla, love youuuuu....

Puss o Kram

Kika

Ei kommentteja: