perjantai 27. helmikuuta 2009

Christa the Swimmer....

Sa pa onsdag stannade jag da annu hemma for hade feber pa tisdag kvall men jag madde sa gott som fine sa var helt pumped up o ready to go men jag for anda tidigt o lagga mig. Pa torsdag for jag till swim practice efter skolan men simmade inte annu, vill inte riskera att bli sjuk igen. Sa jag tittade pa och pratade lite med manskor. Efter practice gick jag till Alycia och vi gjorde t-shirts for idag, som var Class Color Day - Juniors wear blue. Vara t-shirts e jattesota, dom sager Jr. 2010 in the front o pa ryggen vara namn och 10 :P Sa vi ar valdigt stolta over vara kreationer.

Sa fredag var som sagt Class Color Day, dom e alltid ljuvligt hektiska. Kl 11 var det dags for vart Winter Pep Rally och det var in the Gym o da forst markte man hur stor var skola ar. Sophomores o Freshmen var pa ena sidan av Gymmet, o dom var massor - det var bara halften. Men tog nagra foton o massa videon sa det va riktit roligt. De hade blindfolded soccer, teacher twister game med ketchup o senap dit man maste satta handerna, cheerleading show, dance show, class spirit scream-off, cycling blindfolded, fish slapping contest och massa andra roliga aktiviteter. Efter skolan var det da straight to practice och ida gjorde jag da min try-out. I'm in, I made the Serra Swim Team sa nu e de traning varje dag manda-freda efter skolan fran 2-4 :P Jattekuuul! Men nu e mina armar o fotter lite sore haha, men det ar totally worth it. Dar e massa kivoga manskor pa laget och jag e har redan en solbranna, efter en FREAKIN DAY! Alska California, men jes, det ar kiva o simma! Ikvall ska jag till en Talent Show at Kumeyayy, Krista's skola och imorgon e de Winter Formal at Qualcomm o PAPPA KOMMER. Sa sen blir de tva veckor fullspackade med program sa det kommer troligen vara lite tyst pa bloggfronten ett tag.

Men you know I love you o saknar er! Puss o Kram, xoxo!
Christa

Ei kommentteja: