keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Exhausteeeed....

Joooo ja e sa trott men ja har de jatterolit sa it kinda makes up for it. Sa pa lordag kom pappa hit till SD och vi gick till Sizzler och at middag o prata. Ja trodde det sku vara konstit o ses o va lite nervos men efter forsta kramen sa var de som om ingen tid gatt, fast jag nu varit har i 7 manader redan. Efter var dinner for jag till Qualcomm Stadium, VIP lounge for var Winter Formal Dance. Hade en fiin bla klanning... Det var jatterolit o vi dansa o hade trevlit med mina kompisar. Dessutom kande jag manga av dem som blev Formal King/Queens. Kande Lindsie, Stefano, Nikki, Liz och Brian sa fick posa med kronan o allt mojlit haha. Efter dansen for vi till Levinsons och at Breakfast kl 12 pa natten. Massa pannkakor och frukter o bacon o agg haha, o sen kolla vi pa Saturday Night Live. Pa sondag for jag med pappa o halsa pa Karen o gav henne resten av pengarna for New York resan. Efter det for vi till Ocean Beach o var pa stranden nagra timmar for de var en fin dag. Efter det korde vi runt San Diego och sedan Tierrasanta o vi at middag pa en Mexikansk Restaurang.

Pa manda var det back-to-school o efter skolan var det simning. Pappa plockade upp mig fran the pool och vi for till Fashion Valley och ja shoppa loss hos Abercrombie o sen at vi pa CPK, det var jattegott. Tisdag sag likadan ut, skola - swim o sen kom pappa efter mig o vi korde till La Jolla dar vi sag the Cliffs och stranden o t.o.m. salar - det var coolt. Sen gick vi omkring o at pa en jattekiva terass restaurang. Sa som sagt I am operating on no sleep. Kommer alltid hem runt nio o sen mast ja duscha o gora laxor - hohhoh. Dessutom har ja simtraning varje dag o fast det e rolit sa e de ganska trottsamt. Men jag har redan gatt ner 3 kilo, min hy e battre o har en major solbranna. Dessutom ar det roligt. Mast bara komma ihag o kopa solkram, vill int fa hudcancer. Men min solbranna e kiva haha :P Idag hade jag kort dag i skolan o pappa kom efter mig o vi for till Mission Valley och at lunch. Efter det hade ja tva timmar swim practice och sen for jag o pappa downtown, till Seaport Village som e ett jattegulligt omrade vi havet. Dar at vi ocksa middag o nu mast ja ga o lagga mej, hade som tur inga laxor men ar utmattad!

Imoron ar det igen skola o simning men sen ska vi till Orange County o halsa pa Toni, de ska bli roligt! Vi kommer tibax pa lordag o pa sondag ska ja hjalpa Karen med en event, men tills dess: Jag saknar er alla o hoppas pa en varm o skon var :) Jag alskar er alla!

Puss o Kram

Christa

Ei kommentteja: