perjantai 13. maaliskuuta 2009

SILVER!

Sa pa onsdan kom pappa igen efter mig till skolan och vi korde till Fry's och kopte minneskort o en memory stick ti min kamera. Pappa titta pa datorer o sa kopte han en Ipod Shuffle :) Efter var lilla shoppingtur korde vi till Einstein Bagels och at en supergod lunch, fore jag hade traningar. Efter swim for jag o sag Krista's softball spel men vi for lite tidigare for det var jattekallt o blasigt. Vi korde till Fashion Valley och sag en leffa, Taken, den var helt JATTE bra!!!! Efter det at vi var middag pa Jack in the Box haha....

Pa torsdag hade jag ingen 6th period for det var mina forsta simtavlingar. Jag var super nervos o dessutom var mina heat helt i slutet :P O jag fros for vi maste anda gora warm-up. Naja, anda sa gjorde var skola jattebra ifran sig o vi vann massa heat. Forsta heatet jag var med i var 200 free relay (dvs stafett) o dar blev vi tredje av tre men alla var jatte jamna o vi var 2 sekunder efter tvaan. Min individual 50m breaststroke daremot gick superbra o fick silver, av sex personer sa blev jag andra.... Sa de va super. Var skola vann CHS, motstandarna sa det var superfiilis...... Alskar det med High School Sports, hur alla cheer everyone on osv. Pappa var da o kollade pa mina tavlingar sa det var kiva att han fick se en tavling iaf. Fast det var min forsta. Men det var harligt. Dessutom, som om ja int sagt det ren 10000 ggr sa e ja harlit sommarbrun redan. Efter tavlingen for jag me familjen o papppa till Corvette Diner i Hillcrest o vi hade sa roligt, tog massa foton o var allmant crazy. Det ar en old-style diner med Grease musik o gamla skyltar o burgers&milkshake - riktit sott stalle. Sen blev det ANTLIGEN en tidig kvall.

Idag efter swim practice packade vi massa av mina klader i pappas vaska haha, men det hjalpte mycket. Efter det akte vi till Coronado och gick till Hotel Del, som ar sa otroligt fint that it takes your breath away. Dar gick vi i alla sma shops och gick omkring i deras outdoor area. Sen gick vi till Island Pasta for dinner och det var saaa jattegott, att man nasta kande sig som om man var i Italy :) Efter maten gick vi omkring pa Main Street och sag alla sma butiker, som mamma sku alskaaaaaaaa, haha. Vi kom hem ca kl 8.30 o pappa stannade har en stund, forran han for. Nu kommer jag inte se honom igen pa 3 manader.. men det gar snabbt. Det var inte sa farligt o saga hejda :) Imorgon ska ja ha en homework day sa ja inte maste gora massor i New York, dit jag far pa Sondag, jihuuu!!!!! Vi hors om en vecka. Miss you, love you - xoxoxoxo!

Puss o Kram

Christa

Ei kommentteja: