maanantai 29. joulukuuta 2008

Mellandagar....

Sa pa fredag morgon vaknade jag, ugh, och madde saaa illa att jag dumpade mina planer att fara o shoppa, och sov mest hela dagen. Jag sag ocksa filmen PS I Love You som var helt jattebra fast litet sorlig. Sedan sag jag ocksa License to Wed och halva Wedding Planner, mysdag alltsa haha :) Pa lordag kande jag mig inte sa bra annu sa blev hemma och laste plus gjorde laxor...

Pa sondag morgon kom Evas foraldrar efter mig och vi korde till henne och spelade Guitar Hero och Rockband, funniest video games everrr... Sedan kollade vi pa the Chargers game och at nachos , vi vann wohooo. Go San Diego Chargers. Efter spelet at vi annu lite middag och sen at vi glassoch kollade pa Mamma Mia, alskar den leffan. Borjar alltid tanka pa mamma nar jag ser den, saknar er!!! Tack forresten Christian, Elisabeth o Patricia era kort ha kommit fram :) Hoppas mina kommer snart...

Idag akte vi till the mall pa morgon helt snabbt och ooooh sa jag vill fara o shoppa, alla sales har e amazing, 75% off, sa billlligt!! Efter det for vi till Kim's och akte med henne och nagra flickor piercade nasan :) Efter det korde vi till In n' Out for alla var hungriga och sen till Kim's hus och tog bilder o diskutera deras senior year. Sen for vi ut en stund for vadre ida har varit sika fint!! Vi tvatta bilen o sen korde vi hemmm...

Snart e de 2009, the countdown is starting. Hoppas ni har mycket raketer, skjut nagra for mig ocksa :) Saknar er, love youu!!!

pok

Christa

Ei kommentteja: