lauantai 20. joulukuuta 2008

Last Days....

Pa onsdag regnade det. MYCKET. Eller iaf har i San Diego, i Finland sku de ha varit en normal oktoberdag men har..... Skolan got flooded, likasa manga hus och garage, manniskor maste bli raddade fran San Diego River for den typ oversvammade, och ingen kunde kora. Hohhoh, jag for anda till Eva efter skolan och var dar till kl 5, sen kom jag hem och vi at middag och satt upp den enorma julgranen. Pa torsdag efter skolan kom jag och Amanda hem och borjade dekorera tradet. Sedan vantade vi pa att mom kom hem och vi dekorerade resten, och nu ar var julgran jattefiiiin!!!

Pa fredag var det sista dagen i skolan o alla hade helt Christmas Spirit. Lauren, Simonia o Kim hade baka kex och gav ut at sina kaverin, ja fick en Starburst av Edwin, en Candycane fran Patty och kooort. Alla kladde sig i julklader, typ Grinch tskjortor och nagra hade: All I want for Christmas is Edward Cullen tskjortor (Twilight e sa stort har). Efter skolan kom Payden hit och vi for o julshoppa, massor. Spenderade typ 250$ pa tva timmar. Kopte nagot ti Patu o Rosa, till Mamma, o kort till resten ( hitta inge till V o F eller Benkku) o ti momi skicka ja tva kort o till pappa koper jag nagot nar han kommer hit i Mars. Till Susan kopte jag Starbucks giftcar, glas o smycken, till Amanda en panda och juicy couture halsband, till Eva o Alycia, Sarah o Christina saker fran Bath&Bodyworks. Till Christina ett Old Navy giftcard, till Kim en skjorta o ett halsband.OCH en massa kort. O lite smasaker fran Juicy till mig sjalv haha. Efter tva timmars powershoppande korde Payden oss hem.

Sedan kom Kim till oss och vi korde till AMC cinemas och sag YesMan som var valdigt rolig. Pa natten pakkade ja massor med presenter for idag pa morgonen skickades ett paket till Finland. Idag for jag pa en morgonlenkki och kl 1 kom Kim efter oss o vi korde till Cedrice's hus dar vi hade vart Secret Santa party. Vi at massa god mat o prata och sedan oppnade vi vara paket och at dessert. Jag fick tva skjortor fran Hollister :) Love them.... Sen korde vi nastan anda upp till Escondido och gick till en mall o sen tibax till Fashion Valley :) Dar kopte jag en tshirt fran Sun Diego som e jatte sot o sager I left my <3 in California :) Kim korde hem oss o vi gick i jacuzzin och nu kollar vi pa film :P I morgon ska jag hang out med Mija, pa mandag e det Karen's Christmas party, Tisdag football game o pa torsdag e de juuuul :) Haha snabbt gar tiden! Nasta veckoslut ska vi kora till Mt Julian o aka pulka haha. Saknar er alla! Lova yah.

Puss o Kram

Christa

Ei kommentteja: