keskiviikko 10. joulukuuta 2008

I like to move it, move it........

Sa pa sondag stannade vi bara hemma men det var riktit skont for jag hade laxor o gora och sant. Pa mandag gjorde vi inte heller nat speciellt, kollade pa gossipgirl pa kvallen, that's it. Pa tisadag nar Susan kom hem berattade hon att hon blivit kallad till en jobbintervju o att vi ska skaffa housekeeper :) Hon berattade ocksa att vi troligen ska till Japan och pa julen ska vi kanske till Disneyland..... Spannande. Toni fran Huntington Beach hade ocksa fatt biljetter till en VIP naytos av Jeopardy och hon bjod oss sa vi ska dit ocksa. Det var saaa snallt av henne. Sen e de ju NYC i april och Arizona pa lordag sa de e mycki pa ganggg.

Pa tisdag kvall for jag och Amanda till en stor jacuzzi med nagra manskor fran skolan och var dar i ca 2 timmar. Sen va de tutidax :) Idag efter skolan for jag till min kompis Mija, dom ha haft manga utbyteselever ocksa under nagra ar :) Efter tva timmar for vi till the mall och kollade Madagascar II som forresten var helt sika braaaa :) Den va sa rolig men ganska kort sa de blev lite window shopping for us :) I Hollister spenderade vi typ 30 minuter och annars gick vi till Apple, Sun Diego och Forever 21... Sen fick jag skjuts hem, gjorde laxor, at och duscha. Nu ska ja skypa med papi :) Forresten om nan av er som laser har skype sa kan ni garna meddela! Imorgon e de Surf Club och surfing efter skolan, hoppas vi far vara sweatshirts snaaart. Och pa veckoslute e de Arizonaaaaa :) sweeet. Jag saknar er, ida speciellt mycke. Och grattis annu i Rosa som hade fodis igaar. Alskar eeeeeer, snart e de jul :)

Puss o Kram
Kiki

Ei kommentteja: