lauantai 6. joulukuuta 2008

Happy Independence Day!

Saaa pa tordag var det da Surf Club igen, snart borde vi fa vara sweatshirts :) Efter skolan for vi o surfa. Tredje gangen eveeer men de gick riktit bra, fast de va lite kallt haha. Efetr surfing for jag, Amanda o Ryan till Fashion Valley, dar jag kopte lite julklappar till er dar i Finland. Dom kanske kommer lite sent for det tar sa lang tid for dom o bli sanda. Najoo, efter ca en timmes shoppande korde vi hem igennn. Pa fredag fragade Eva om ja ville ga till dem over natten, saklart sa svara ja JAAAA!

Sa kl 5 korde mom mig till Eva's o vi bestallde pizza o bara chilla, sag pa TV etc. Vi gick ocksa och sag pa husenas julljus, ni har ingen aning sa manniskor satsar, huset var fullt av ljus, hade en gastbok, musik, "flygande" renar.......... de va otroligt. Sen pa kvallen kollade vi pa Sex and the City the movie o tala om Twilight o somnade forst kl 3 pa natten hehe, oops......

Pa lordag morgon sov vi lange och at brunch o sedan kordes vi till Fashion Valley igen - Best mall in the world forresten, men man behover tid. Jag kopte ett par byxor o en t-skjorta + lite julklappar igen o pa samma gang skicka jag ocksa AZ pengarna till Karen, sa jag far heeelt sakert. Kl 5 kom jag hem, vi at middag o sen korde vi till Balboa Park for deras December Nights jippo. Dar var massor med booths o mat, o konst, julljus o musik. En massa julgranar o pepparkakor o en julkor som sjong helt underbara julsanger. Forsta gangen ja hade lite julkansla. Christmas Spirit, I'm excited. Imorgon ska ja kanske pa leffa, far se imorgon eller pa onsda... Madagascar II :) Men nu ar det da den 6.12 annu i nagra minuter saaa. GLAD SJALVSTANDIGHETSDAG FINLAND. 6.12.1917 <3 Jag saknar er. LOVE you all!

Puss o Kram
Christa

Ei kommentteja: