torstai 25. joulukuuta 2008

Merry Christmaaas :)

Igar pa morgonen hade jag en verkligen hemsk hemlangtan men efter en kort mental breakdown nar mamma ringde sa var allt mycke battre igen :) Mom o Amanda kom hem och Ryan kom hit o alla fyra for till The Delvannos pa en julmiddag. Eller "julmiddag", familjen e italiensk sa vi hade massa italiensk mat. Pasta med fem olika saser, kyckling, sallad, vitloksbrod, musslor, seafood hohhoh men gott vitt vin :) Till efterratt at vi vaniljglass med margaritas haha :P Och sedan spelade vi en omgang av spelet Spoons :) Jag vann och det var jatteroligt.

Hem kom vi kl 12 och vi var sa trotta att vi genast gick o tuti haha. Kl 9 kom Amanda trippandes in till mitt rum och sade att hon ville ga ner o oppna presenter :) Sa vi vaknade tidigt och gick ner dar Susan redan var med en stor box med donuts, sa vi at donitsar till morgonmal :) Sedan var det da dags for gavorna. Ja fick en strumpa :) Den e gulguldig och har en strass som sager 2008, aret jag kom hit. Strumpan va fylld me karkki o choko och en ansiktsmask. Annars fick jag armband fran momi o ett annat fran pappa, choko o karkki fran pappa, en ring, sockor, tva orhangen o en cashmere scarf fran Amanda, Hollister sweatpants fran Sarah, kort fran massa kompisar o familj har o i Finland, pengar fran Finland (tack alla) och en kaffekopp o 150$ fran mom :) Jag var sa forvanad att hon spenderade sa mycke pa mig, och stammande var det bara att tacka och bocka. Ska annu fa presenter fran Eva, Alycia, mamma och Christina sa har ju fatt massa presenter :o Woooow...... Julen har blev battre an ja tankte mig och strumpan tar jag hem, nu har jag ju en ny tradition :) Mina klappar var ocksa valuppskattade sa jag ar happyyy, till Finland kommer dom nog lite for sent men..... det ar tanken som raknas. Julhalsningar till alla sa har over natet i alla fall :D

Idag efter allt paketoppnande korde vi till Chula Vista o halsade pa Jose och Theresa, Susans vanner fran jobbet. Hos dom at vi Tamales o Donitsar o dracj kakao. Och sag pa en leffa, deras hus e jattemysigt.... Nu ar vi hemma igen o ska troligen till the movies lite senare.... Pa nyaret har vi planer att aka till Orange County, hoppas de blir av :) Fa se. men allt e bra med mig. Saknar er alla, hope all of you had a VERY MERRY CHRISTMAS! Snart e de 2009, o vi 91or fyller 18, sweeeet......

With love, xoxo

Kiki

Ei kommentteja: