perjantai 31. lokakuuta 2008

Surfing :)

Sa igar efter skolan for vi da med surf teamet till La Jolla Shores stranden och jag skulle surfa for forsta gangen i mitt liv. Va jatteradd forst for att sla huvudet i bradan eller nagot sant men in i havet gick vi anda haha. Hade int simmat i havet pa en manad och forsta vagen lyckades overraska mig och fick munnen och nasan full med altvatten redan de forsta fem minuterna haha. Sa trodde inte jag skulle klara surfing. Men upp snallt lade man sig pa bradan och paddlade och jag lyckades faktiskt komma upp i staende position fem ganger, vilket de sade ar battre an forvantat :) Och det var sa roligt, kanslan av att sta, sa next thursday again. Manniskorna i surf teamet ar ocksa helt supertrevliga sa tva timmar gick snaabbbt. Nasta vecka kommer vi bestallla team sweatshirts etc.... saaa kuul! I December far hela teamet till Utah pa en snowboarding trip i fem dagar, jag far om Eva far for de lat jetteroligt. Efter stranden kom jag hem o gjorde mina laxor plus kollade pa greys anatomy.

Idag nar ja vaknade hade jag ett mega blamarke pa benet, vet inte ens hur jag fick det haha. Sa jag kladde upp mig i min Halloween Costume (Parisian Chic) och sa bar det ivag till skolan. Over halften av skolan hade klatt up sig och det var sa roligt att se alla :) Superman, Bee, Batman, Joogers, The Hulk, Ragdolls, butterflies, fairies, sumowrestlers, witches.......... etc, alla costumes var sa fina. Ville ha bild pa alla men det lyckades ju inte riktigt hih.... Nu sitter jag da hemma och om nagra timmar ska vi ga trick or treating med Andy, Ashley, Paige, Alycia och kanske Eva. Yayyyy, free candy haha :) Imorgon ska ja ti stranden o till Ashley pa en sleepover. Cant wait! Hoppas allt e super med er, jag saknar er! Kommenteraa :)

Alskar er, puss o kram

Christa

Ei kommentteja: