sunnuntai 2. marraskuuta 2008

Halloweeeen :)

Sa pa fredag kladde jag och Eva ut oss till Parisier. I skolan hade alla klatt ut sig och de var superrolit och se. Pa kvallen for vi forst trick or treating med Lauren, Eva's lillasyster och nar vi tyckte att vi hade tillrackligt med godis sa for vi till en Halloween fest. Det var sa roligt och vi sku ha villa stanna langre men eftersom man maste vanta pa nan med bil sa maste vi aka hem redan ganska early :) Men Eva kom till oss over natten o vi kollade pa skrackfilmer och att vart godis haha :) Igar, pa lordag sa skulle jag traffa Ashley men det var nat fel pa min telefon sa jag kunde int fa tag pa henne sa de blev en relakvall och ja data till typ 12. Idag gick jag till Starbucks med Alycia och Christina och vi satt dar o snacka skiiiit i tva timmar hah. Sen korde Christina hem mig och Amanda och jag sag Maid of Honor :) Den va riktit braaa....

Nu har ja gjort mina laxor o ga i duschen o sen o tuti for i moron e de bact to schoool :( Blaeeeh Men pa tisda far vi veta vem som blir president sa de e ganska intressant. Hoppas ni hade en bra Halloween. Ja saknar er och alskar er soooo much!

xoxo :)

Christa

Ei kommentteja: