sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Birthdayyy :)

Herregud sa veckorna flyger ivag. Pa mandag hande inget spessu men pa tisdag kom Sarah hem o vi gick o shoppa, fast ja hitta inget men de va kiva o spendera lite tid med henne. Onsdag var ju da en kort dag o jag o Eva gick till Starbucks o sen la vi oss i graset utanfor skolan o bara lag dar i tva timmar - utan o fa kallt haha :) Men pa torsdag for vi ut o ata for Sarah hade fodis den 16.11. Restaurangen hette Casa Guadalajara o dar va helt jattegod mat. Pa fredag fyllde jag 17 aaaar. Helt otrolit, ett ar tills ja blir myndig :) I skolan sjong tva klasser till mig o Eva hamta ett enormt paket som ja bar pa hela dagen :P Pa kvallen gjorde vi inte mycket, alla var trotta efter skolan o jobbe. Vi for anda till Horton Plaza men vi hann vara dar bara i en timme sa jag kopte inget dar heller. Pa lordag morgon tog Susan mig, Eva och Alycia ut till The Original Pancake House for en birthday breakfast :) Det var supergott o man fick till o med svenska plattar dar, dessutom var stamningen jattemysig :) Nar vi kom hem sa vantade ca 20 personer pa oss har hemma. Amanda hade namligen forsokt fa mig att bli sur pa henne pa veckan o sa pa lordag overraskade hon mig med ett surprise party :) Hon hade jobbat pa det i tva veckor, skrivit inbjudningskort o allting - I love my hostsister!!! Det var helt jatterolit o nastan alla mina kaverin va dar :) Forsta gangen i mitt liv som min fodelsedag firades ute i solskenet med shorts o tshirt :P Harligt. Vi bestallde pizza, Simonia hade baka en kaka, vi hade chips o Meagan o Elizabeth hade laga cupcakes. Allt som allt va vi alltsa George, Eva, Ryan, Lauren, Ryan, Julia, Andy, Paige, Ashlie, Alex, Alycia. Ida-Helene, Kim, Susan, Drew, Cedrice, Amanda, Meagan, Kayla, Elizabeth, Simonia, Edgar, Becca och jag :)

Fick blommor, karkki, en dvd, pengar, starbucks, jamba juice o old navy gift cards, hudkram o shower gel, halsband o orhangen, make-up bag, mjukisdjur och en massa kort :) Fick era presenter fran finland ocksa tack sa hemskt mycke. Hoppas ni ha fatt mina brev ocksa :) Efter att ja oppnat mina presenter sa fick jag tre stycken cupcakes i ansiktet. En tradition enligt Amanda :) Men det var helt roligt anda haha, payback time senare muahahaha :D Pa kvallen for jag, Manda, Kayla o Ida-Helene till en fest o ja larde mig spela ett nytt spel :) Sa de va en helt perfekt fodelsedag o jag hade det superroligt :) Idag har mest varit en slow day efter allt som hande igar. Vi akte downtown o sag solnedgangen, det var jattevackert o sen kolla vi pa Sex and the City the movie med Amanda o Ida-Helene. Hela nasta vecka har vi thanksgiving break dvs ingen skola, wooooohoooo. Jag ska se twilight med Crisi o Eva, Sa ska ja till Ashlie, upp till Escondido med Ida-Helene o Eva overnatten :) Ja trodde vi skulle till Big Bear nasta veckoslut men det ar val lite senare, tro jag. :) Sa de blir thanksgiving firande med la familia. Vi ska ocksa upp till Scripps Ranch pa en dinner o ja kommer traffa Samantha igen vilket blir rolit ha int sett henne pa laaange :) Den 13.12 har vi var nasta utbyteselev traff. Cant wait! Hoppas ni har det bra dar i Finland, horde att ni ren fatt lite sno, hohhoh. Haar det fortsattningsvis valdigt fint vader o jag alskar det!!! Ja mast nog ga o shoppa lite vinterklader sa som jeans o hoodies :P Men hoppas ni har det jattebra o hor av er. Jag SAKNAR er alla!! Men jag har det super o trivs jattebra. Halsninga o manga pussar o kramar!!

xoxo
Christa

Ei kommentteja: