tiistai 11. marraskuuta 2008

Veteran's Day :)

Sa pa lordag kvall stanna jag da hemma men pa sondag kom Ida-Helene, den danska utbyteseleven, till oss! Vi kollade pa lite filmer och sen gick vi till Starbucks, haha. Starbucks e nog nagot jag kommer sakna massor nar jag kommer hem. No caramel frappuchinos :( Pa mandag hade vi skola vilket sucked for vi var lediga idag men efter skolan gick jag o Susan till the nail salon :) Idag e de da alltsa Veteran's Day sa vi har varit lediga hela dagen. Pa morgon for vi downtown till en Veteran's Day parade. Det var riktit rolit fast man fick ont i fotterna av att sta sa lange :) Efter paraden gick vi snabbt till Horton Plaza, en mall jag aldrig varit till forut. Ja blev kaaar haha sa Susan sa att vi sku ga tibaax na vi har mer tid. Sa vi korde hem o kolla lite pa TV o sen for vi till Denny's och ata. Det var helt ok, men sku nog int ga dit om jag fick valja ett favorit stalle lol. Imorgon ska jag o Simonia ga o shoppa en fodis present at Lauren som har fodis pa v-slutet och pa torsdag ska ja o surfa igen woohooo. Dom ha lova supervackert vader sa ja e happpyyy. Summer is back again!!! Yayy :) Pa torsda kvall ska ja ocksa ga o se pa teater, Barefoot in the Park. Pa fredag ar det lauren's b-day och vi ska och ata till Joe's crabshack, en jattekand restaurang har i San Diego. Efter det ska vi o spela lasertag och sen till julie's o simma, och kanske till Lauren over natten :) pa lordag ska jag da fara downtown med Drew, ska bli kuuul.... Vi ska kanske ga o se Madagascar 2 :D

Nasta vecka ar det da superpremiaren av twilight som jag ska till med Ashlie o sen pa min fodis..... sa har jag faktiskt inga planer eftersom Amanda har nan overraskning till mig :) Waitiiing. Och sen har vi thanksgiving holiday, yessss.... Sa e de me eeer, kommenteera!!! :) jag saknar er, puss o kram! Teita on ikava!!! Halejaa...

xoxo

Christa

Ei kommentteja: