keskiviikko 5. marraskuuta 2008

OBAMAnation.......

Sa mandag var en suprtrakig dag i skolan och ja gjorde inte sa mycke, utom finished breaking dawn, den sista boken i Twilight serien som var super braaaa. Igar var det da election day och alla i skolan va verkligen insatta i valet. Manga hade Obama eller McCain t-shirts och politics diskuterades i nastan alla klasser. Efter skolan gick jag till Andy och Ashley en stund och vi sag pa TV o sant. Pa lordag ska vi fara till utc o skrinna haha :) Cant wait. Ashley berattade ocksa att hon fatt biljetter till the midnight viewing av twilight leffan, for hennes syster kanner Stephanie Meyer. Premiaren e dessutom kl 12 nar de just ha blivit den 21.11 vilket ar min fodis. De e Ashleys fodis present at mig, vi kommer va dom forsta i varlden att se leffan :) Niiiiice :) Pa kvallen kom jag da hem och kollade pa valet. Kl 9 fick man reda pa att Obama vann, YEEESSSSSS, entligen far det har landet en andring. Det ar otroligt coolt att vara har, when history is being made. Det ar sakert nagot jag aldrig kommer att glomma, nag man kommer ihag nar man ar gammal. :P Spannande haha :)

Nu kom ja just hem fran skolan (onsdag) och jag ska aka till the mall med Karen och kanske till ett waterpolo spel pa kvallen. Imorgon e de surfiiing igen :) Puss o kram, hoppas ni har de bra i november Finland :) Saknar er

LOVE

Christa

Ei kommentteja: