maanantai 17. marraskuuta 2008

Luren's Birthdayyy :)

Aaaaah, tiden gar snabbt, haha... Pa onsdag efter skolan gjorde jag - ingenting!!!! Men pa torsdag for jag forst till stranden efter skolan o sedan pa kvallen for vi o kolla pa teater - barefoot in the Park. Den va riktit bra, lite for lang men tredje akten var superrolig :) Pa fredag efter skolan gick jag och Simonia o kopte en fodispresent at Lauren, ett giftcard fran Starbucks!! Kl 6 kom hon och Ryan efter mig och vi korde till Joe's Crabshack. Det e en famous restaurang dar servitorerna dansar varje timme och Lauren, eftersom de var hennes fodis, maste dansa med dom haha. It was hilarious... Efter var dinner akte vi alla, 15 personer, till hennes hus o at kaka o glass o kl 10 for vi midnight bowling. Bowling var jattekuuul for alla ljus va slackta o dom spela massor musik osv. Vi kom hem forst kl 2 pa natten och jag stannade hos Lauren. Pa lordag var det jattehett, nastan 35 grader sa jag o lauren stannade inne o sag pa leffor o at massa skrapmat :) Pa kvallen holl jag henne sallskap for hon maste vakta sina lillasystrar. Dom hadde en jattegullig kattunge, Saki, som jag ville kopa haha.

Pa sondag var det en till varm dag och jag o Manda gick till poolen. Nu idag borjade da sista vackan fore var thanksgiving break o pa torsdag ska jag o se varldspremiaren av twiiiilight. I am SO stoked!!!! :) O pa freda e de min fodis.... De ska bli niiiiice. Forresten sa fick ja ocksa ett paket av papi sa nu ha ja massa karkki igen - far se hur lange :P Jag fick ocksa fodiskortet fran Patricia, Rosa o resten av mina kaverin. Borja grata nar ja fick, I miss you so MUCH!!! Tack sa jattemycke, jag blev jatteglad!!!! Ni ar bast! Hoppas ni har det bra i November morkret. Skickar mycket varme o sol o karlek fran ett eldigt California, har har det anda inte varit nago storre brander. Thank God!

Puss och Kram

Christa

Ei kommentteja: