torstai 2. lokakuuta 2008

I HATE homework!!!!

Sa tisdag var en riktigt rolig dag i skolan for vi gjorde typ inget pa vara lektioner for det ar sa hett att ingen orkar gora nat haha, yep 40 grader var det igar och i forrgar :P Efter skolan gick jag hem och efter att jag gjort mina laxor korde vi till TGIF:s for att ata. Eller, det var planen iaf. Vi tappade bort oss och ended up pa andra sidan staden men vi lyckades anda hitta till Mission Valley sa vi at pa Ruby's istallet. Det var riktit gott....

Onsdag, I looove wednesdays for vi slutar redan kl 12 :) Efter skolan gick jag, Alex o Alicia till Round Table och delade en Pizza till lunch. Kl 2 gick jag hem och Simona kom till oss o vi gick o kopa glass och sedan kollade vi pa 90210 och Saturday Night Live som ja bandat. Kl 5 maste hon ga hem sa vi grillade och at middag ca 6 tiden.

Idag var en riktit hemsk dag i skolan for vi fick heeelt massor med laxor o var hissalarare beratta IDAG forst att vi borde lasa fem sidor av var bok varje dag.... KIVA!!! Men ja bryr mig int, om jag gor bra ifran mig i alla andra amnen sa kan ja ha dalit i hissa, bara ja int fail o de e ganska svart att gora. Men anda, o de e synd for vadret e helt super idag, 26 grader o halvmulet. MEN nu mast ja alltsa ga o gora mina laxor for vi ska fara o ata sushi pa kvallen :) Mamma: ja forsoker ringa pa lordag finsk tid nar du vill, mail me :) Ja saknar eeer :)

Puss o Kram

Kiki

Ei kommentteja: