sunnuntai 19. lokakuuta 2008

Hellloouuu....

Saaa torsdag var igen en supertrakig dag i skolan sa jag var glad nar den var over. Pa kvallen gjorde ja mest laxor och sedan for vi till PizzaHut pa kvallen, men jag var int alls hungrig :( Men at anda lite....det var gott! Pa fredag blev jag liiiite sur pa min enkkularare for vi sku skriva en essay men var dator dela av nagot virus pa torsdag kvall sa ja skrev det pa laptopen istalllet. Laptopen gick ju inte att koppla till printern sa jag e-mailade lararen mitt essay.... men, det var tydligen inte tillrackligt bra. For han vill ha papperskopian, sa nu sanktes mitt vitsord med ett steg fast arbetet var langre an det maste och dessutom bra. AAARGH!! Naja, det blev battre med dagen haha.... Pa jumppatimmen pratade jag med Ashley och hon berattade att hennes systers kompis far traffa Stephanie Meyer och the cast for Twilight filmen. Robert Pattinson ocksa!! :) Ashley far ocksa ga och hon fragade mig om jag ville ge min kamera till henne sa kan hon ta foton och autografer for mig, om jag vill.... DUHHH :P In 6th period skrev jag lite breeev :) Sa kolla efter dem om nagra veckor :)

Pa efter middagen for jag och Crisi till Coldstone - Varldens basta glassbar. Pa kvallen gjorde vi inte sa mycke for jag skulle vakna tidigt och saga hejda till Cristina och sen sku jag hjalpa Susan med jobbet och tjana lite pengar :) Sa kl 7 akte vi till Encinitas och Quail Botanical Gardens, dar vi spenderade hela den perfekta dagen utomhus. Vadret va helt perfekt sa man fick lite sol ocksa haha. Forresten sa ar Encinitas en helt jattefin stad vid stranden, med sma mysiga cafeer och restauranger overallt. Vi kom hem kl 6 och sa for jag till Simonia och vi stanna uppe tills kl 4 och kolla pa leffor och at glass o karkki och whatnot. En leffa som vi sag som jag inte hade sett forut var: When a stranger calls, den var riktigt bra! SA efter en kort, men rolig natt kom jag hem igen och nu ska jag ga o kopa en kameraaa ANTLIGEN! Hoppas allt e bra med er alla o att ni hade ett kiva hostlov :)

Miss y'all and lova you soooo much :)

XOXO

Christa

Ei kommentteja: