keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Hillcrest :)

Sa pa sondagen efter dansen var jag ju helt sluuuuut sa jag gjorde absolut inget den dagen, utom ringde manniskor, bl.a mami o papi :) Det var a ena sidan superskont att relaxa en dag men da borjade man ju ocksa tanka pa Finland. Saaa mandag var en riktit slo dag i skolan och hade int lust att gora nagot. De ble battre pa kvallen anda sa vi gick ut till Chop Stixx och at chinese, sen kom vi hem o sag pa gossipgirl. Igar hade jag improv i drama efter skolan sa var hemma forst kl 5.30. Hade inga laxor sa lag mest och laste Breaking Dawn, sista delen i Twilight serien som e super braaaa... :P

Idag akte vi till Hillcrest med Eva kl 12 och gick runt. Vi borjade med att ata lite ceasar sallad till lunch och sen borjade vi ga omkring. Forst gick vi till AmericanApparel, som e en nice butik med basic klader, kopte en gron t-shirt. Sedan gick vi vidare till en hattbutik och kopte baskers for var Halloween costume.... Parisian chic, sa nu har jag allt utom en pennkjol, har en perfekt en hemma i noykis..... forstasss :) Men jag har ett par high-wasted shorts som jag troligan anvander i stallet. Fran den butiken gick vi till Buffalo Exchange, en second hand butik med bra kvalitet, vissa klader e tom nya. Hittade tre fynd, en t shirt for 13$, en cashmere J.Crew neule for 22$ och ett par Citizens of Humanity jeans for 38$!!!!!! Tror jag provade ett par likadana i Maranello, dar de kostade 200 EURO! Ar overlyckliiiiig. Fran BE gick vi till Whole Foods for Eva har aldrig varit dar, gick omkring o kopte var middag darifran. Vi at och pratade i typ en timme och sedan fortsatte vi till Pinkberry, en frozen yoghurt/chocolate store. Efter det gick vi bara runt omkring och kollade pa manniskor, campaigns osv (Hillcrest ar the gay are, sa man sag en eller tva snygga killar haha :) Kl 6.30 kom Susan efter oss och vi korde Eva hem.

Nu ska jag ga och gora mina laxor + packa for imorgon for vi ska fara till stranden med nagra manskor fran skolan :) Exciteeed! Hoppas allt e bra med er i host Finland, skriv till mig. Jag saknar er.

Love youuuu..... :)
xoxo

Christa

Ei kommentteja: