keskiviikko 8. lokakuuta 2008

Woww

Herregud, ja ha int skrivit pa en tid haha :)

Sa pa torsdag at jag da sushi for forsta gangen. Blev faktiskt riktigt positivt overraskad, det var konstit till en borjan men sen var det faktiskt riktigt gott :) Efter maten gick vi till DairyQueen o at glass, de e mitt favoritstalle ;) Pa kvallen hade ja massor med laxor sa de var ganska trakigt.

Pa fredag gick jag till poolen me Simonia och annors tog jag de lungnt for.... pa lordag maste ja vakna kl 5 for ja sku volunteer pa ett bootcamp challange pa military base. Det ar ett 5 km lopp med en hinderbana i mitten... Det var jatteroligt o se det, for dar var sa mycke manniskor... narmare 3000 och man fick en gratis massage hih.... Efter loppet korde jag o Susan till Scripps dar vi var pa en BBQ och sedan akte vi ivag till the airshow. The Airshow e en uppvisning som militaren har varje ar nar de gor en massa trick med flygplanen, loopar o snaabbba svangar osv. I mitten av showen borjade det da regna och over halften av manniskorna forsvann.

Manniskorna har blir helt hysteriska av regn eftersom det regnar typ 3 ggr om aret o ja skojar int. Trafikstockningar overallt, ingen gar nanstans etc men det har var alltsa bara en halv timmes skur haha. Vi stannade o efter att de slutat regna hade de en fyrverkeriuppvisning och sa gjorde de en firewall, dvs sprangde upp ett omrade sa att de sag ut som en karnvapensexplosion... Det var faktiskt ganska skrammande. Dessutom fick jag finsk mat fran mamma sa jag at massa karkki det veckoslutet :P

Pa sondag akte vi till Fashion Valley o ja kopten en homecoming klanning. Vart tema e Jetsetting men ja kopte bara en helt vanlig LBD.. Sen var det da dags med laxor igen, hohhoh sager ja bara. Pa mandag berattade min kompis Patty (Patricia) om en bokserie av Stephenie Meyer som heter Twilight.... Har blivit helt obsessed med den bokserien o speciellt den forsta boken var otrolig. Sov tva timmar en natt bara for ja MASTE lasa slut den. Andra boken laste jag pa tva dager o nu maste jag fa tag pa de tva sista delarna.... genast. Har e de jattehett just nu eftersom Santa Ana vindar blaser sa man kan int vara ute mitt pa dagen for de e 40 grader men ja klagar inte. Om ca 1 timme ska jag med Patty till Walmart o sen gar vi tilll Starbucks :)

Hoppas allt e bra me er :) Alskar er massor

POK

Christa

Ei kommentteja: