keskiviikko 22. lokakuuta 2008

Wednesdayyy...

Pa sondag kopte jag da en kamera yayyy :) love ittt :) Den har veckan e de spirit week i skolan for de e homecoming pa loordaaag :) Vara dagar ar

Mandag: Tourist Day
Tisdag: Q Pride Day (Brown&Gold)
Onsdag: Crazy Hair Day
Torsdag: Rags&Riches Day
Fredag: Class Color Day :)

Men mandag o torsdag ar ju som sagt forbi :) Pa hade vi en riktigt trakig dag i skolan och vi gjorde int sa mycket men Susan kom efter oss och sen for vi till matbutiken sa nu ar vart kylskap, som statt valdigt tomt, fullt med mat :) Pa kvallen sag jag pa Gossip Girl och borjade lasa Breaking Dawn, den sista boken i Twilight serien :) Den e saaa bra!!! Igar (tisdag) hade vi improv efter skolan sa jag och Patty gick till Albertsons och kopte lite mat for de sluta forst kl 6 idag. Patty's dad korde hem oss och vi at lasagne. Sen kladde jag och Manda pa oss vara homecoming dresses och tog bilder med Bart for han far till Japan pa fredag sa han ar inte har mera :( Idag gick vi till Round Table efter skolan for dar var an slags fundraiser men jaa, vi var dar i nagra timmar och sen kom vi hem. Nu ska vi snart ata och se pa ANTM ochh sen ringer papi pa kvallen :) Pa fredag far alltsa Bart till Japan for tva ar sa de kommer vara en bittersweet dag for han aker pa morgonen men pa kvallen e de pep assembly och homecoming game.

Pa lordag morgon ska jag prata med mamma, har int prata mycke med henne pa langee sa jag ser verkligen fram emot det. Saknar familjen och vannerna :) Pa kvallen kommer tio flickor till vart hus och vi har ett knytkalas, lagar var make-up och vart har, tar bilder och sen far vi tillsammans till theee homecoming dance :) Efter dansen kommer halften av flickorna till vart hus pa ett afterpart/sleepover. Sa jag ar veeerkligen excite about saturday.

Men hur gar de dar i Finland?? Kommenteera annors vet jag int va ni haller pa med :) Hoppas allt e bra med er... Ja saknar er!

Love youuu
xoxo

Christa

Ei kommentteja: