torstai 4. kesäkuuta 2009

Swim Banquet :)

Sa pa tisdag fick vi alltsa vara yearbooks :) O dom e jattefina! Genast efter skolan kom Karen efter mig med Iris och vi for efter Victor o Jose och korde till Sizzler dar vi at lunch o pratade och signerade yearbooks..... Sen maste jag hem eftersom jag hade swim banquet pa kvallen. Sa da var det dags for mitt forsta goodbye... Det var sa konstigt, kandes helt som om jag behovde grata, men anda kom inga tarar. Det kanns som om I am in a daze... I don't think it's sunk in yet, that I'm leaving. I am in denial. Saklart vet jag att jag ska hem, men inte kanns det som om jag kanske aldrig kommer se dessa personer igen. Det ar sa konstigt, men jag vet inte nar det egentligen kommer sjunka in.

Naja, sa efter att ha sagt hejda till mina utbytisar sa for jag med Candace till Point Loma och the Bali Hai, en helt jattefin restaurang dar var swim banquet var. Dar hade vi forst JATTEGOD mat och sa fick vi se 6 tavlor fulla med bilder fran sasongen. Pa varje bord fanns dessutom en ram med 3 foton av varje person som man kunde ta hem :) Efter var dinner var det sen massa speeches och alla simmare fick diplom och en t skjorta med namnen pa alla i laget - jattefint. Efter det var det dags att recognize the seniors och sen hade Mackey annu duunat en 10 minuter lang slideshow med bilder fran hela sasongen. Da fick man nog lite tarar i ogonen, hohhoh. Men det var emotional for alla seniors ocksa, for det var sista High School sporten for dem. :( Men det var iaf en jattetrevlig kvall.

Pa onsdag for jag, Megan och Lily till Souplantation efter skolan (en helt ljuvlig buffetrestaurang) dar vi spenderade over 3 timmar och bara pratade och signerade varandras yearbooks. :) Men vi har alltid jatteroligt tillsammans. Ooooh I'm going to miss Megan, det ar aldrig trakit nar vi ar tillsammans. Pa kvallen satt jag antligen lite mer bilder pa datorn och sa sag jag att manskor har borjat skriva till mig nu pa facebook: I can't believe you are leavig. Don't go. I'll miss you so much. I love you :( O Megan sade att vad jag skrev i hennes yearbook had made her cry. It's so sad, att fara hem.. Sa svart. Sjalv har jag inte alls last mina yearbook signatures fast jag redan har typ 30. Jag tanker lasa dem pa flyget hem, fast det skrammer mig lite for jag tror att det kommer bara fa mig o sakna alla sa mycket. Men anda vill jag gora det.

Idag for vi surf team girls till Tutti Frutti och at FroYo :) Courtney, Liz, Eva, Megan, Mija and me :) Dar car vi i nan timme o skrev i Yearbooks o planerade for nasta vecka da vi ska till Soak City och till the Thai Food Place... Nu pa veckoslutet har jag planer for imorgon o pa lordag ska jag till Megan for a sleepover och pa sondag ska vi forsoka hinna till CA Adventure. Men Krista har en match sa vi far se if we have time. Sa ska jag annu till Sea World nasta veck och pa min sista shopping tuur. Sa mast jag se alla vanner osv. :( Pa manda ar det graduation and I'll get my nails done for the last time... Pa kvallen har Megan ett litet avskedsparty for mig sa det blir val inte mycket somn den natten men kan ju sova i flygplanet sen.... Vi ses om 12 dagar - tank det!!! Men jag ska verkligen enjoy mina last 12 days here! Verkligen! Jag alskar er!

Puss o kram

Christa

Ei kommentteja: