maanantai 15. kesäkuuta 2009

School's Out for Summer - But Oh Crap, That Means I'm Leaving....

Sa idag var da var sista dag i skolan och jag steg upp kl 5 pa morgonen. Tjugo minuter senare kom Megan efter mig och vi korde till El Dorado Hills, dar vi spanade efter en soluppgang. Tyvarr sa var det ratt molnigt sa vi sag bara en liten "glow" men det var fint anda. Darifran korde vi till La Jolla och Starbucks och kopte morgonmal o vidare till stranden sa vi at morgonmal pa strande. Det var jattemysigt o sa vackert med clear skies o the Pacific. Fran La Jolla sa maste vi till skolan for nagra timmar och vi gjorde absolut ingenting - onodigaste dan nagonsin. Men det var anda coolt nar man gick ut fran the classes sa spelade de Alice Cooper's "School's Out" sa det var jattefiilis. Jag gick da hem fran skolan o packade fardigt och sedan for jag o Krista and got our nails done - jattefint blev det! French mani - pedi! Med en blomma!

Rakt fran the nail salon for jag tillbaka till Serra dar vi hade Graduation... Alla var sa fina i sina cap&gowns och det var nog sa som pa film. Forst massa tal: ASB President, Senior Class President, Senior Class Speaker, Valedictorian (vi hade tva st)..... Men det var jattekiva, eftersom jag kande nastan alla som holl tal. Emily,Evelyn, Rayna, Avry och Jennifer och sen saklart, Frankie. Frankie holl ett underbart tal och da borjade nog tararna komma. Men sen var det dags for en larare, rektorn och en District Representative att halla sma tal och efter det kallades alla seniors upp, en efter en - for att fa sina High School Diplomas. Nar det var fardigt holls annu nagra tal och sa sjong koren "You Raise me Up" och daaa brot jag helt ihop. Men det blev battre sen och sa kastade alla seniors sina caps upp i luften och jublade! Sa var det dags for massa foton och congratulations!!!! Hann se sa manga jag bara kunde sa det var harligt.

Fran Serra for jag till Kyle's grad party, det ar Megan's bror sa jag traffa hennes familj o de ar alla jattetrevliga. Dar hade vi massa god mat. Pizza, sallad, pasta, chips o kaka. Fran den festen korde Megan hem mig och jag tog ett tarogt forsta farval av familjen. Oj det var nog svart! Sa for jag till parken med Eva och grat lite mera men sen var det annu tid o fara till Ally's Grad Party dar vi hade mer glass o kaka och sa kollade vi pa 18 ar gamla videon pa henne som baby - det var jatteroligt o sott. Sa tog vi lite mer bilder o sade farval o nu sitter jag har nastan fardig packad men jag kan inte sova o det ar jattesorligt! Imorgon far vi till flygfaltet kl 8.50 pa morgonen och Krista, Tarja, Megan och Eva kommer! Usch vill int ens tanka pa det! Men sa pa onsdag ar jag hemma. Jag alskar er!

Pussar o Kramar, and much love. I will miss the U.S. and a piece of my heart stays here!

Christa

Ei kommentteja: