keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Goodbye's and Crazy Wednesdayyyy :)

Sa nu ar det bara fem dagar kvar. Det gar for fort! Pa sondag hade vi alltsa roligt i Sea World o sa var det dags for sista skolveckan. Pa mandag o tisdag hade vi helt vanliga dagar... eller nastan, vi hade finals o forde bocker tillbaka till biblioteket. Sa hade vi massa yearbook signing pa lunchen. Pa mandag kvall hade Krista en concert som jag for o kollade pa och pa kvallen packade jag igen lite :( Pa tisdag var det sista proven i periods 3,4 and 6 och mera yearbook signing. Jag canceled mina phone and bank accounts och gick hem fran banken, var valdigt stolt! :) Men sen var jag sa trott att jag tog en jatteskon nap... haha.....

Idag var det da sista skoldagen for seniors sa det var massa hejdan, sista yearbook signing fran Class of 09, massa kramar osv. Idag var forsta gangen jag brot ihop i skolan men manga grat sa det var inte saaaa farligt :( Men anda. Efter skolan hordes gladjetjut overallt o kramar, och goodbyes o tarar sags overallt. Vi for med en stor grupp av juniors: Megan, Lily, Eva, Alex, Brandon, Benny, Greg, Kristof och jag forst till In n Out dar jag hade min sista meal there... Daaamn I'll miss In n Out so mycket! Best burgers in the world, nja forutom hemlagade kanske. Sa for vi till Alex's hus o spelade Disney Scene It? som e ett spel dar man sak gissa olika Disney filmer. Det var roligt :) Sa spelade vi piano tills vi var uttrakade o ville gora nagot, sa vi korde till Yoghurt World o lyssnade pa gammal Britney Spears.... Vi at FroYo o signed yearbooks en stund o sen sku vi kora till Megan's hus nar Greg lyckades backa in i Brandon's car - men nooo problems, inget hande, bara en liten bump.

Sa vi korde till Megans, som har ett billjard bord, o spela billjard i typ en timme o sen for vi alla hem, men vi hade en jatterolig eftermiddag. Idag fick vi ocksa tillbaka vara tre prov sa jag har A's i tre av mina classes iaf, jag ar stooolt :) Dessutom fick jag veta att jag e i top 12% of the junior class sa om jag gor nagot test sa har jag typ automatic admission to UC schools (som e alltsa helt jattebra colleges i USA). Jag bestamde mig for att signa det for sakerhets skull, for fast jag inte nu planerar pa att gora college i USA sa vet man ju aldrig om man change ones mind! :) Nog for att jag planerar pa att stanna i Europa. Imorgon ska jag troligen till Coronado, pa freag Soak City, lordag shopping, FroYo med Kim o Norkas birthday, pa sondag Del Mar Fair och pa mandag Graduation, nail salon med Becca, goodbye party hos Megan, packning och San Diego Airport kl 9.30 pa tisdag :/ Oho, sen traffar jag er alla igen! Jag alskar er, vi ses om 5 dagar!

Pussar o Kramar

Christa

Ei kommentteja: