perjantai 3. huhtikuuta 2009

SPRING BREAK!!!!! :)

Sa pa sondag var det jattemolnigt sa istallet for att fara till stranden sa for vi till Torrey Pines och strovade omkring - dar ar vyerna oooootroligt vackra... Pa mandag o tisdag var det helt normala dagar, fast vi hade inte traningar sa de var lite synd. Pa onsdag borjade en tredagars conference med ADL's peer trainers. Vi diskuterade prejudice, stereotyper och racism och hur man kan overkomma sant i skolorna. Pa onsdag visade dom programmet med massa aktiviteter och efter skolan var det da simtraningar som gick jattedalit... Pa torsdag fortsatte vi med programmet som hade lite dalig timing eftersom de var tre dagarna for Spring Break o vi maste gora prov och laxor o allt sant roligt :P Men intressant e de anda.

Pa eftermiddagen hade vi simtavlingar och jag var jatte nervos eftersom traningarna gick sa daligt. Men no need to worry... Det gick superbra, basta tavlingen hittills. Fick forsta plats i mina bada stafetter med Rio, Alycia, och Sarah... Sedan andra plats i min 50m freestyle, som jag simmade pa 33,26 - en nastan 10 sekunders battring fran min forsta tid, 41,16 sa jag var jattenojd. Med det fick jag andra plats.. Sedan var det var 50 meter breaststroke och min simglas foll av IGEN - men inte sa pahasti den har gangen sa jag blev tredje :) Valdigt kuuul. Men det var en vindig dag och superkallt sa nu ar jag sjuk :( Just passligt till lovet.... Idag hade vi var sista dag av ADL training och nu var det var tur att prova pa att presentera for en grupp med fem vuxna. Det gick bra - noooot, ja hade ingen rost pa morgonen fore lunch, men sen blev de lite battre och simmade annu pa traningarna - big oops. Na, idag ska jag sova lange och halla mig varm sa far vi hoppas att ja inte e sjuk pa lovet :( Men traningen var jattebra idag - gjorde sakert 20 100 meters o de var harligt. Naja nu ar det anda som sagt Spring Break o vi har en veckas lov - superduper harligt!!!!!!

Ida ska ja da stanna hemma o ta hand om mej, gick redan i ett varmt bad som va underbart... Jag var iskall - men imorgon ska vi KANSKE och segla (hoppas) och pa kvallen till the Yacht Club, ska kanske stoppa in hos en min kompis pa en BBQ oxa, vi far se. Pa sonda har vi en BBQ har och pa man, tis, o onsda har vi annu swim. Pa onsdag eftermiddag far vi till Hermosa Beach, valdigt nara dar mamma bodde - ska bli riktit spannande och roligt.... Men ha ett bra veckoslut och en trevlig pask om jag inte skriver fore :) Jag saknar eeeer, pok, love youuuu....

Peace Out

Kika

Ei kommentteja: