lauantai 18. huhtikuuta 2009

Space Jam and NEON! :)

Okay, sa pa tisdag var det igen en vanlig skoladag men vi hade ingen simning for de hade en simtavling vid var pool men for pa lenkki istallet pa kvallen - jag var sa stolt haha. Efter skolan pa onsdag for jag och Eva till Starbucks och satt ute i varmen - underbart. Sedan hade jag traningar igen och pa kvallen for jag o kollade pa Kristas softball spel - de vann. Pa torsdag hade vi surf meeting o vi bestamde va vi ska gora for var banquet. Vi ska till the Wavehouse och efter det o bowla elr spela lasertag :) Funnnn.... Efter skolan hade vi simtavling igen - simmade i tva stafetter o sen 100m free for forsta gangen (roligt men trottsamt) och 50m breast. Det gick bra och vi vann men de trevligaste ar vadret - de blir varmare o varmare for varje dag sa det var bara att sola mellan vara heat haha. Efter vart meet for jag till bibban med Ally forran hon korde mig hem.

Pa fredag sa hade vi var Hamlet monologue performance i skolan o jag var forst men det gick jattebra sa nu ar jag bara glad att jag ar done! Efter skolan hade vi jattebra practice och det var annu varmare sa nu ar jag annu brunare fast jag inte trodde det var mojlit haha. Val hemma sa ver det o gora sig i ordning for var 4de dance, The Black Lights Dance. Det ar en dance dar alla ljus i vart gym slack sa om man wear vitt eller neon eller svart med neonband sa lyser de, ahhh de e svart o forklara.... O sen har de massa neon ljus i gymmet och music med megascreens osv. Men det var jatteroligt. Pratade med alla o tog bilder igen haha - Christa Fotografen har. Hangde mest med Eva igen men det var kuuuul! Fast jag var jattetrott. Idag ar det min hostmommys fodis sa jag gav henne ett giftcard till Coldstone o ett jattegulligt kort med gula blommor. Kl 12 kom Jen efter mig och vi for med Liz till Mission Beach dar vi hade en BBQ i 30 graders varme och sol. Vagade mig tom in i vattnet och det var harligt haha. Vi spelade beach volleyboll i en o en halv timme med nagra andra och bara sprang langs med stranden, at glass och rode "The Big Dipper", en gammal men kand berg-o-dal bana har i San Diego. Men det var superrolit och hett och fick antligen jamna ut min tanline lite haha, vi har ju inte bikini for swim team, lol.... Naja efter var BBQ sa korde Jen hem mig och vi at pa Jack In The Box och hyrde en video, bedtime stories som vi nu ska se. Imorgon ska vi fira Tarja med att fara till en fair vid Balboa Park eller annars fara till stranden - de ska vara annu varmare i morgon. OVER 30 grader!!!! Hullu eller va. Sen e de skola igen men nasta vecka borjar STAR testing som doesnt apply to me sa efter torsda blir det chill!!!!! Naja, men vi seees snart, miss you guys.

Pussar o kramar fran California

Christa

Ei kommentteja: